به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۱۳۲۳۸۷

اين جماعت هتاک به کجا وابسته است؟

اين جماعت هتاک به کجا وابسته است؟
گروه سياسي: «علی نظری» نماینده‌ی سابق مجلس در نقدي نوشت: روز قدس که عرصه‌ی نمایش اراده ملت ایران در برابر صهیونیسم غاصب است در تهران با حاشیه‌‎هایی زشت و ملال آوری همراه بود. میلیون‌ها روزه دار بنابر سنت همیشگی به خیابان‌های تهران آمدند تا در کنار مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین، دد منشی‌های اربابان تل آویو را محکوم نمایند. در راهپیمایی روز قدس تهران از سوی مغلوبان انتخابات اخیر شاهد شنیع‌ترین رفتارها علیه رییس جمهور ۲۴ میلیونی و علی مطهری نایب رییس مجلس بودیم. مغلوبان ۲۹ اردیبهشت با همسان سازی روحانی و بنی صدر، شعارها و لاطائلاتی علیه رییس جمهور محبوب سر دادند و سپس فرزند متفکر و آزاده‌ی شهید مطهری را با شعار مرگ بر فتنه‌گر بدرقه کردند!
 
واقعا این جماعت هتاک به کجا وابسته است؟ چرا نیروهای امنیتی و انتظامی جرات نزدیک شدن به آنها را ندارند! فراموش نمی‌کنیم اساعه ادب همین اراذل و اوباش به مرحوم آیت الله هاشمی در روزهای قدس ۸۸ و ۸۹ را که مغر متفکر نطام جمهوری اسلامی و پیرمرد صبور انقلاب اسلامی، وقتی آن دشنام‌ها را شنید فقط لبخند تلخی بر لب داشت و غصه‌ها را بر دل ریخت!؟ این عناصر وابسته و دستور گرفته، اگر سرکوب نشوند قطعا حد و مرزی نمی‌شناسند. اگر امروز به آنها چراغ سبز نشان می‌دهند که رییس جمهور محبوب و ۲۴ میلیونی را وادار به ترک راهپیمایی می‌کنند، چه تضمینی وجود دارد که دامنه‌ی این بی‌ادبی‌ها و هتاکی‌ها به ساحت رهبر معظم انقلاب نرسد!

آیا این ضرب المثل معروف شتری که امروز جلوی درب خانه‌ی همسایه می‌خوابد لابد فردا هم جلوی خانه‌ی ما می‌خوابد را مسوولان امنیتی کشور را جدی نمی‌گیرند؟ این هشدار را باید به چه کسانی داد که طبق قانون اساسی عالیترین مقام سیاسی کشور بعد از رهبری، ریاست جمهوری است؟ هتاکان خوارج پیشه که عناصر خودسر نام گرفته‌اند امروز در سریال تخریب و توهین به مقامات عالی نطام جمهوری اسلامی به دومین شخص نطام رسیدند! چه تضمینی دارد که این اوباشان در صورت پیشروی، فردا به ساحت عالیترین مقام رسمی نظام توهین و حرمت شکنی نکنند!؟

اقلیت بی هویت و پر تریبون که از حمایت لابی‌های پنهان قدرت سود می‌برند در روز قدس اگرچه به ظاهر رییس جمهور را مورد هجمه قرار دادند اما در واقع به ۲۴ میلیون رای دهنده‌ی ایرانی توهین کردند. فراموش نکنیم که در کمتر از ۴۵ روز دیگر رای ملت به رییس جمهور منتخب توسط رهبری تنفیذ خواهد شد. آیا دامنه‌ی حرمت شکنی این اوباشان متوجه شخص رهبری معظم نخواهد شد؟ آیا این جماعت هتاک، بیش از رهبری به حال نظام و کشور دل می‌سوزانند؟

مسوولان محترم قوه قضاییه در قبال این حرمت شکنی روز قدس هیچگونه وظیفه‌ی قانونی ندارند؟ آیا توهین آشکار و جمعی به رییس جمهور به معنای اخلال در نظم عمومی جامعه نیست؟ آیا دادستان به عنوان مدعی العموم نباید با توهین کنندگان به ساحت مقام محترم رییس جمهور که نایب افکار عمومی در حاکمیت ملی است، عکس العمل قاطعی نشان دهد؟ در صورت مماشات با این اوباشان چه تضمینی وجود دارد که در گام بعدی آن تعرض و گستاخی متوجه رهبری بزرگوار نگردد؟