به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۳۲۴۰۹

دلار خرداد ارزان‌تر از ماه‌های قبل

گروه اقتصادي: دلار آمریکا در سومین ماه امسال با نوسانات کمی همراه بود؛ به طوری که در این ماه ۲۶ تومان نوسان قیمت پیدا کرده است و ۳۷۲۷ تومان را به عنوان ارزان‌ترین نرخ و ۳۷۵۳ تومان را به عنوان بالاترین نرخ در این ماه تجربه کرد. البته موضوع قابل توجه درخصوص روند قیمت این نوع ارز این است که دلار در خرداد ماه ارزان‌تر از اردیبهشت ماه شد.
دلار خرداد ارزان‌تر از ماه‌های قبل

به گزارش ایسنا، ‌ دلار آمریکا در خرداد ماه سال جاری مانند سه ماه قبل از آن همچنان ثبات نسبی و کمترین نوسان را داشت. در این ماه دلار در کانال ۳۷۰۰ تومان قرار گرفت و نسبت به نرخ اردیبهشت ماه با شیب کاهشی قیمت روبرو شد.دلار آمریکا روند خود را در ابتدای خرداد ماه با قیمت ۳۷۳۵ تومان آغاز کرد. در روزهای بعد با روند صعودی مواجه شد و به ۳۷۵۳ تومان رسید اما مجددا با سیر نزولی همراه شد و در دهمین روز خرداد به ۳۷۳۴ تومان رسید.در ادامه و در میانه‌ ماه، قیمت دلار به ۳۷۳۰ تومان کاهش یافت و در روزهای بعد ۳۷۲۷ تومان را هم تجربه کرد که پایین ترین قیمت دلار در خرداد ماه بود.

در دهه پایانی خرداد ماه حرکت دلار تا حدودی سمت و سوی افزایشی پیدا کرد و ابتدا به ۳۷۳۲ و بعد به ۳۷۵۰ تومان رسید و در نهایت در آخرین روز خرداد دلار حرکت خود را با نرخ ۳۷۴۲ تومان به پایان برد.    در مجموع بررسی قیمت‌ دلار در یک ماه اخیر نشان می‌دهد که کمترین نرخ دلار ۳۷۲۷ تومان و بیشترین نرخ آن ۳۷۵۳ تومان بوده است تا در مجموع این ارز طی خرداد ماه ۲۶ تومان نوسان قیمت را پشت سر گذاشته باشد.این روند قیمت‌ها در حالی است که نرخ دلار از اسفند  سال گذشته تا کنون در کانال ۳۷۰۰ تومان قرار دارد و در خرداد ماه شیب قیمت‌ها نسبت به ماه‌های قبل در جهت پایین تری قرار داشت.به طور کلی نرخ دلار شرایط با ثبات و کم نوسانی را برای بازار ارز و همین طور سکه و طلا در سومین ماه سال ۱۳۹۵ رقم زده است.