به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۱۳۲۴۴۱

برد پیت و لی‌جونز همبازی می‌شوند

گروه فرهنگي: برد پیت و تامی لی جونز در فیلمی علمی- تخیلی، کنار هم بازی می‌کنند. این اولین همکاری برد پیت و جیمز گری، کارگردان و نویسنده‌ این فیلم است. پیش از این برد پیت تهیه‌کنندگی سه فیلم گری را به عهده داشته است.
جیمز گری کارگردان فیلم تاریخی شهر گمشده‌ی زی (The Lost City of Z) به تازگی ساخت فیلمی علمی- تخیلی را کلید زده است.
 
برد پیت و تامی لی‌جونز همبازی می‌شوند

 مراحل پیش‌تولید فیلم در حالی آغاز شد که تنها براد پیت، سوپر استار سال‌های اخیر سینمای هالیوود  برای نقش‌آفرینی در آن قرار داد رسمی امضا کرده ‌است. طبق گفته‌‌ی عوامل سازنده‌ی فیلم تامی لی‌جونز هم مشغول رایزنی برای بستن قرارداد بازی در این است.این فیلم آد آستارا (Ad Astra) نام دارد، کلمه‌ای که در زبان لاتین «به سوی ستاره‌ها» معنی می‌دهد، اولین همکاری برد پیت و جیمز گری به عنوان بازیگر و کارگردان است، برد پیت پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم شهر گمشده‌ی زی را بر عهده داشته‌ است.

برد پیت هم‌زمان با این پروژه قرارداد بازی در قسمت دوم فیلم اکشن جنگ جهانی زی (World War Z ۲) را امضا کرده است. فیلمی که علاوه بر بازی، تهیه‌کنندگی آن را هم بر عهده دارد.تامی لی‌جونز، برنده‌ی بهترین نقش مکمل مرد برای فیلم فراری (The Fugitive)، در حال حاضر مشغول نقش‌آفرینی در کمدی ویلا کاپری (Villa Capri) است.آد آستارا (Ad Astra) داستان سفر به سیاره‌ی نپتون و پدید آمدن اختلاف زمان با ساکنان زمین است. برد پیت در این فیلم فضا ‌نورد است و با سفر در زمان می‌تواند به داستان ناپدید شد پدرش با بازی تامی لی‌جونز پی ببرد.