به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۱۳۲۴۵۰
کنایه وزیر احمدی‌نژاد به حدادعادل:‌

لابد حمله‌کنندگان به سفارت عربستان هم مردم بودند!

گروه سیاسی: وزیر رفاه دولت نهم با اشاره به شعارها و توهین‌هایی که از سوی عده‌ای خود سر به رئیس جمهوری کشورمان در روز قدس صورت گرفت، گفت:‌ بی اخلاقی و توهین به رئیس جمهور به معنای توهین به 24 میلیون ایرانی، دموکراسی و نظام است. این توهین و بی اخلاقی‌ها به نفر دوم نظام و نفر اول اجرایی کشور تحت هیچ شرایطی پذیرفته شده نیست.

پرویز کاظمی با انتقاد از سخنان حداد عادل مبنی بر اینکه توهین کنندگان به روحانی "مردم"بودند افزود: معتقدم دوربین‌ها و فیلم تمام افراد توهین کننده نیز موجود است. مگر در حمله به سفارت عربستان چه کسانی بودند؟نکند آن‌ها هم مردم بودند؟ زمانی که حمله کننده‌گان به سفارت را گرفتند مشخص شد که این افراد چه کسانی بودند. حتما اطلاع دارید که حمله کننده‌گان به سفارت عربستان از ساعت 3 بعدازظهر آماده شده بودند، آیا این مردم بودند؟ چگونه این رفتارهای زشت را به مردم نسبت میدهید! دوربین‌ها و سیستم‌های امنیتی برقرار است و باید سریعا توهین کننده‌گان شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.

احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۰۵ ۰۰:۲۲
حمله کننده گان اشتباه است و باید به حمله کنندگان تغیر یابد.باتشکر (354176)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۰۵ ۰۰:۲۸
من اونا نبودم ولی اگه اونجا بودم به عنوان مردم باهاشون همراهی می کردم. مگه چه اشکالی داره.. انتقاد خیلی هم خوبه .. ملت شغل ندارن، رکود بیداد میکنه.. راهی جز اعتراض نیست.. این حق مردمه. (354180)