به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۱۳۲۴۸۷
یادداشت سراسر دشنام علیرضا قزوه در دفاع از مداح هتاک

قزوه به خودش گفت «دمش گرم»!!

قزوه به خودش گفت «دمش گرم»!!
گروه سیاسی: علیرضا قزوه که در انتخابات گروه شاعران حامی ابراهیم رئیسی تشکیل داده بود در واکنش به موج انتقادها از اشعار اهانت آمیز مداح امروز یادداشتی تند و دشنام آلودعلیه دولت و منتقدان منتشر کرد و در باره میثم مطیعی (مداحی که در نماز عید فطر رییس جمهور را مورد بی حرمتی قرار داد) نوشت: شعر زیبای امروزش که در مراسم عید فطر خواند شعری درست، بلیغ، موضعمند است!!

برای قضاوت مخاطبان بخش هایی از ادبیات او را که با دفاع از انقلابی گری در شعر و شاعر انقلابی در صفحه اینستاگرامش منتشر شده است را در ادامه می خوانید:
دیدم بعضی از بادمجان دور قاب چین ها و پسران نوح و بعضی از مواجب بگیران دولت فخیمه هجمه های فراوانی را شروع کرده اند که به فلان آدم در صف اول بر خورد و آبروی برجام معاشان رفت! به قول یکی از بزرگان اهل میز رفت که رفت. خب لرزیدند که بلرزند!
اتفاقا شعر معنادار و موضع مند باید چنین باشد، در ادبیات فارسی هزاران هزار شعر موضع مند داریم که فلان حاکم و فرمانروا و شاه و وزیر را نشانه رفته است
آره عزیزانم! آره پسر نوح! ! آره برجام پرستان بیست سی معاش! دنیا حساب و کتاب دارد! دمت گرم میثم جان! که نشان دادی آزاده ای و حرف دل بچه های مومن انقلاب را می زنی! دمت گرم سیار عزیز! دمتان گرم بچه های واقعی روح الله و سید علی! و دم شاعری گرم که سی سال قبل گفت:
به عدالت نمی رسیم/ از دست توله های خرس!
قابل ذکر  اینکه شاعر این شعر که قزوه می‌گوید «دمش گرم» خود (قزوه) هست!!!