به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۱۳۲۶۲۵

فردی که آن اشعار را خواند دستبوسی علم‌الهدی را کرده بود

گروه سياسي: وزیر تعاون دولت احمدي‌نژاد گفت: اصولگرایان بعد از انتخابات ریاست جمهوری رویه توجیه شکست را پیش گرفتند و از آرای حلال و حرام یا سفید و سیاه سخن گفتند اما در هفته های اخیر به نظر می رسد رویکرد سیاسی خود را در قبال آقای روحانی پیروز انتخابات عوض کردند و به اقدامات چریکی و ایذایی در عرصه سیاسی کشور علیه رئیس جمهور مستقر رو آوردند.

پرویز کاظمی، افزود: روز قدس علیه آقای روحانی شعار داده می شود اما بلافاصله شاهد هستیم کسانی که در طول 4 سال گذشته برای افشارگری پشت پرده های دولت یازدهم از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، می آیند آن اتفاق را محکوم می کنند یا شعری را به مداح جوانی می دهند تا از تریبون نمازجمعه و نماز عیدفطر با حرارت بخواند بعد می گویند ما نبودیم و از محتوای شعر اطلاع نداشتیم.

وي ادامه داد: همان آقایی که آمد در نمازجمعه و نماز عید فطر آن اشعار را گفت بلافاصله عکس دستبوسی او از آقای علم الهدی و عکسش در کنار آقای احمدی نژاد بیرون آمد وقتی اینها کنار هم قرار می گیرد نتیجه ای جز تضعیف عامل این اقدام نتیجه دیگر ندارد. قوه قضائیه باید طبق قانون با اهانت کنندگان و توهین کنندگان برخورد کند شناسایی و دستگیری این افراد هم امکان پذیر است.
 

بصرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۱۰ ۱۱:۰۷
علت شکست آقایان همین رفتارهاست اینان حرف مردم را نمی فهمند رای مردم راقبول ندارند (354330)