به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۱۳۲۷۳۹

آتش‌بازی باکس‌آفیسی«من نفرت‌انگیز3»

گروه فرهنگی: در تعطیلات چهارم جولای که همچنین به عنوان روز استقلال ایالات متحده هم شناخته می شود، دو فیلم عملکرد ضعیف باکس آفیس همین موقع پارسال را جبران می کنند.
به گزارش مهر،  به نقل از هالیوود ریپورتر، گرو و مینیون های دردسرسازش آتش بازی های جشن چهارم جولای را زودتر از موعد در باکس آفیس آمریکای شمالی آغاز می کنند و «من نفرت انگیز ۳» توانسته روز جمعه نزدیک ۳۰ میلیون در باکس آفیس کسب کند که به این ترتیب آمار آغاز اکران سه روزه اش به ۸۳.۵ میلیون دلار می رسد.
 
آتش بازی باکس آفیسی «من نفرت انگیز ۳»

دنباله سوم کمپانی های یونیورسال و ایلومینیشن انترتینمنت در ۴۵۲۹ سالن سینما روی پرده می رود و انتظار می رود روز جمعه توانسته باشد از ۴۶ بازار مختلف ۹۱.۴ میلیون دلار کسب کند که به این ترتیب مجموع فروش خارجی اش به ۱۱۲.۷ میلیون دلار و مجموع فروشش به ۱۹۶ میلیون دلار تا یکشنبه می رسد.سومین فیلم داستان گرو (استیو کارل) را تعریف می کند که با برادر دوقلوی گمشده اش درو (باز هم با صداپیشگی کارل) ملاقات می کند. آنها با هم به نبرد دزد الماس (تری پارکر) می روند.

فیلم «بیبی درایور» ادگار رایت که روز چهارشنبه اکرانش آغاز شد هم قرار است یکی از برندگان تعطیلات چهارم جولای باشد. این فیلم خوش نقد توانست در دو روز اول اکرانش از ۳۲۲۶ سالن سینما ۹ میلیون دلار کسب کند و روز جمعه هم ۶ میلیون دیگر به دست آورد تا مجموع اکران پنج روز اولش را به ۲۷.۸ میلیون دلار برسد. انسل الگورت، جان هم، کوین اسپیسی و جیمی فاکس نقش اعضای گروهی از سارقان بانک را در آن ایفا می کنند.«من نفرت انگیز ۳» و «بیبی درایور» می توانند نیروی راننده بازگشتی قوی نسبت به تعطیلات چهارم جولای پارسال باشند که در آن فیلم های «افسانه تارزان» و «بی اف جی» شکست خوردند.
 
البته پیش بینی های بازه تعطیلات نشان از آمار ضعیف هم دارند چون بزرگترین فیلم بعدی اکران شده یعنی کمدی «خانه» محصول نیولاین و ویلج رودشو نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. این کمدی با نقش آفرینی ویل فرل و ایمی پولر روز جمعه از ۳۱۳۴ سالن سینما ۳.۴ میلیون دلار به دست آورد و انتظار نمی رود بتواند در کل آخر هفته هم چیزی بیشتر از ۱۰ میلیون دلار فروش به ثبت برساند که به این ترتیب یکی از بدترین افتتاحیه های مسیر حرفه ای کاری فرل در نقش اصلی را رقم خواهد زد.