به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۳۲۸۴۴

دستگیری قاتل فراری پس از 21 سال

گروه حوادث: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که ۲۱ سال پیش با ضربات چاقو فردی دیگر را در برازجان به قتل رسانده و متواری شده بود روز گذشته در تهران دستگیر شد.
به گزارش مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانی به هویت «الف ، ت» در سال ۷۵ در یک  مشاجره و درگیری، شخصی دیگر به هویت «م ت» را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و متواری می‌شود. فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: قاتل متواری با هویتی جعلی حدود ۲۱ سال در استان‌های مختلف سکونت می‌کند.وی ادامه داد: با توجه به مختومه نشدن این پرونده قتل، چند ماه قبل به کارآگاهان پلیس آگاهی ابلاغ شد که زوایای مختلف این حادثه و جزئیات پرونده را در دستور کار خود قرار داده و به‌صورت ویژه پیگیری کنند.

عباس‌زاده بیان کرد: در نتیجه اقدامات متعدد اطلاعاتی و پلیسی مخفی‌گاه قاتل که با هویتی جعلی در شهر تهران سکونت داشت شناسایی، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان پس از اعزام به تهران موقعیت وی را زیر نظر گرفتند.وی افزود: بعد از ظهر روز گذشته در یک عملیات منسجم قاتل در محله «خاک سفید» تهران دستگیر و برای ادامه تحقیقات بامداد امروز به پلیس آگاهی برازجان منتقل شد.