به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۱۳۳۰۳۲
امام جمعه اصفهان:

%75مردم اصفهان،نیازی به‌کنسرت ندارند!

گروه سیاسی: امام جمعه اصفهان مدعی شد که 75 درصد مردم اصفهان نیازی به کنسرت ندارند و ما نباید همه را فدای چند درصد کنیم.
آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از عذاب‌های دنیا عمر طولانی دادن به کافران است و این مهلت برای غفلت بیشترشان است و امام علی(ع) می‌فرمایند بدترین عذاب همین مهلت دادن است. وی در خصوص مالیات افزود: مالیات در طول تاریخ حتی در زمان پیامبر نیز بوده است زیرا مردم کارگزاران را انتخاب می‌کنند تا برایشان کار کنند و این افراد نمی‌توانند بدون پول کار کنند و باید به آن‌ها پول داد، کسانی که از امکانات کشور استفاده می کنند باید به دولت کمک کند تا بتواند کار کند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: حکومت باید کار ایجاد کند تا مالیات دهنده‌ها بیشتر شوند نه با افزایش مالیات باعث از بین رفتن همان اندک مالیات دهنده‌ها هم شود. طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه روحانیت همواره خوشی مردم را می‌خواهند و هیچ‌کسی با خوشی مردم بد نیست اما راه را باید درست برویم، ادامه داد: بسیاری می‌گویند مردم باید خوش باشند اما همه خوشی خندیدن نیست اگر می‌خواهی مردم خوش باشند برایشان جهیزیه بگیرید و ازدواجشان را آسان کنید.

وی خاطرنشان کرد: درباره کنسرت‌ها به وزیر ارشاد گفتم که یک دلیل بیاورید که کنسرت باید باشد و مفید است. امیرالمؤمنین (ع) خطاب به مالک گفتند خواسته یک نفر را فدای یک جمع نکنید، 75 درصد مردم اصفهان نیازی به کنسرت ندارند و ما نباید همه را فدای چند درصد کنیم. امام جمعه اصفهان تصریح کرد: برای منافقان باید سالگرد ذلت گرفت اما امروز می‌بینیم در کشورهای دیگر دارند ادعای حقوق بشر و آزادی می‌کنند آن‌ها وحشی‌ترین جنایت‌ها را مرتکب شدند و کمتر از داعش نبودند. همین افراد بسیاری از کودکان و زنان و مردم ما را ترور کردند.