به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۳۳۰۵۴

كسالت رييس‌جمهوري

گروه سياسي: وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: قرار بود مراسم روز ملی صنعت با حضور رییس جمهور برگزار شود ولی به دلیل کسالت مختصری که داشتند، نتوانستند در این مراسم حاضر شوند.
 
محمدرضا نعمت زاده در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت اظهار داشت:قرار بود مراسم روز صنعت با حضور رییس جمهور برگزار شود ولی با توجه به کسالت مختصر وی و به دلیل اینکه صدایشان گرفته بود، نتوانستند در این مراسم حاضر شوند. وی تصریح کرد: به دلیل تراکم برنامه‌های رئیس جمهور، برگزاری مراسم رور صنعت در هفته پیش صورت نگرفت و از ما خواسته شد تا این مراسم یک هفته عقب بیفتد. قرار بود مراسم عصر امروز برگزار شود ولی به دلیل تداخل با جلسه شورای عالی امنیت و حضور رئیس جمهور در آن جلسه، برگزاری مراسم روز صنعت به صبح امروز موکول شد.

نعمت زاده افزود: چهار شنبه شب شنیدیم که آقای روحانی کسالت مختصری دارد و صدایش گرفته، دکتر هم پرهیز داده بود که صحبت نکند. پنج شنبه نزد ایشان رفیتم و خواهش کردیم که در مراسم امروز حضور داشته باشند اما گفتند که صدایم در نمی آید.دوستان هم خواستند که ایشان استراحت کنند. وی گفت: دیروز هم پیگیر این موضوع بودیم ولی عذرخواهی کردند وگفتند آقای جهانگیری در این مراسم شرکت می کنند. وزیر صنعت در ادامه از تهیه ویرایش دوم برنامه راهبردی صنعت خبر داد و گفت: این برنامه خردادماه به کارشناسان ارایه شده و امروز نیز به جمعی از کارشناسان ارایه می شود.