به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۳۳۴۹۴

تتلو از پیکر بی‌جان«آتنا» چه می‌خواهد؟

گروه جامعه_رسانه ها: روزنامه آفتاب یزد نوشت: خواننده‌ای در رابطه با هر موضوعی بدون اینکه بداند و آگاهی داشته باشد، اظهارنظر می‌کند آن‌هم فقط برای دیده‌شدن. امیرحسین مقصودلو یا همان تتلو گاهی اوقات حرف‌هایی را می‌زند که زاده فکر و خیال اوست و جز عصبانیت و واکنش‌ تند کاربران شبکه‌های اجتماعی چیزی به همراه ندارد.درست مثل اظهارات عجیبش در مورد علت مرگ غمگینانه آتنای هفت ساله که 29 خرداد گم شد و 19 تیر جسدش را در پارکینگ قاتل پیدا کردند. او در این رابطه در اینستاگرامش نوشته است: «تصویراى لعنتى! تصمیماى ...! من جغد بیدارى بودم که همه فقط تردم [طردم] کردن... اینها گناه پدر و مادر و بدحجابى هستن. صد دفعه گفتم حجاب مهمه حتى واسه بچه کوچیک. والله به خدا این بچه اگه حجاب داشت چشم بد دنبالش نمی‌افتاد. مردم چشماتون رو باز کنید.جورى که بچه‌هاى امروز حرف میزنن و برخورد میکنن یعنى به تکامل ذهنى رسیدن و باید حجاب داشته باشن تا در خطر نباشن.»

 این پست اینستاگرامی تتلو در فضای مجازی بازتاب‌هایی داشته است به‌طوری که کاربران به‌شدت از این نوع اظهارنظر وی عصبانی هستند. یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «اگر یکی تو خیابون گرفت زدتون تقصیر خودتونه باشگاه نرفتید هرکول بشید... تو رو خدا مراقب بچه‌هاتون باشید استدلال به سبک تتلو.» فرد دیگری نوشته است: «اینکه تتلو همچنان چارمیلیون فالوئر داره جای تاسف داره.»شخصی نیز عنوان داشته است: «حالا چرا به تتلو لقب فعال سیاسی اصولگرا دادن؟»یکی دیگر از کاربران گفته است: «با این کارا چی رو می‌خواد ثابت کنه. افزایش فالوئر و دیده‌شدن به چه قیمت.»

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ۱۱:۳۵
اگه منطقی نگاه کنید خیلی بی ربط نگفته (354637)
۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ۱۶:۴۸
دقیقا چی رو بی ربط نگفته؟ شماها جلوتر از خدا و پیغمبر خدا هستید؟ این دختر 7 سالش بوده و از نظر شرعی دلیلی نداشته حجاب داشته باشه. خجالت بکشید و کمتر به زخم یه خانواده داغدار نمک بپاشید. بجای این حرفا فکری به حال اذهان مریض باید کرد که بخاطر اون یه دختر بچه قربانی نشه.نمیدونم اگه این بچه خودتونم بود از سر شکم تز میدادید؟ (354639)