به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۱۳۳۵۲۰

بازسازی فیلم «پسر جهنمی»

گروه فرهنگی: به تازگی مایک میگنولاد (Mike Mignola) خالق سری Hellboy «پسر جهنمی» بیان داشت که نسخه بازسازی شده این مجموعه، به دو فیلم قبلی این سری که توسط گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) ساخته شده‌اند، وابسته خواهد بود.
ماه می سال جاری میلادی بود که خبر ساخت نسخه بازسازی شده سری «پسر جهنمی» توسط میگنولاد رسماً تائید و اعلام شد. در این نسخه، ستاره سریال Stranger Things یعنی دیوید هاربور (David Harbour) در نقش شخصیت ضدقهرمان و شیطانی این سری ظاهر خواهد شد.
 
بازسازی فیلم «پسر جهنمی»

همچنین میگنولا اعلام کرد که احتمالاً این نسخه بازسازی شده را نیل مارشال (Neil Marshall) یکی از کارگردانان سریال Game of Thrones تحت عنوان Hellboy: Rise of the Blood Queen «پسر جهنمی: ظهور ملکه خون» را مقابل دوربین ببرد. از سوی دیگر، اندرو کاسبی (Andrew Cosby) فیلمنامه‌نویس این پروژه یادآور شد که این نسخه بازسازی بسیار «تاریک‌تر» و «خشن‌تر» از فیلم‌های دل تورو خواهد بود. پیش از این قرار بود که دل تورو با ساخت نسخه سوم، این سری را با یک سه‌گانه به پایان برساند اما این قضیه برای همیشه منتفی شد.فرآیند ساخت فیلم «پسر جهنمی: ظهور ملکه خون» از پائیز سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. اخیراً میگنولا ابراز داشته است که این فیلم به نوعی دنباله‌ای بر دو فیلم قبلی این سری که توسط دل تورو ساخته شده‌اند خواهد بود. میگنولا در گفتگو با وب‌سایت «نردیست» ابتدا در خصوص همکاری با دل تورو جهت ساخت نسخه سوم سری «پسر جهنمی» صحبت کرد و اظهار داشت:

من بسیار دوست داشتم که دل تورو فیلم سوم خود را نیز بسازد و این داستان را تمام کند. اما در طول سال جاری کاملاً مشخص شد که این قضیه هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد. حدود سه سال قبل، تهیه‌کنندگان، آندرو کاسبی فیلمنامه‌نویس و خود من بر روی داستان جدید [از این سری] کار می‌کردیم. اما دل تورو نمی‌خواست که هیچ ارتباطی به این پروژه داشته باشد و آن را کارگردانی نکرد. وی به عنوان تهیه‌کننده [این پروژه] انتخاب شد، اما ران پرلمن (Ron Perlman) بدون دل تورو [در این نقش بازی] نمی‌کرد.میگنولا در ادامه بیان کرد که حتی با وجود عدم همکاری دل تورو، ایده فیلم جدید «پسر جهنمی» همچنان در دنیایی که توسط این کارگردان خلق شد جریان داشت. اما این مهم با ورود مارشال به پروژه و دانستن این نکته که وی می‌تواند این شخصیت را در مسیر متفاوتی قرار دهد، تغییر کرد. وی در ادامه بیان داشت که:  ما تصمیم گرفتیم تا فیلم جدید این سری را به جهان خلق شده دل تورو متصل کنیم، اما پس از ورود مارشال از این تصمیم خود منصرف شدیم؛ چراکه داستان‌های دل تورو خاص خود وی هستند و کسی نمی‌خواهد که شخص دیگری ایده‌های دل تورو را به روی پرده ببرد.

وی افزود:بنابراین ما تصمیم گرفتیم که این سری را با ساخت یک نسخه بازسازی شده ادامه دهیم که مسیر متفاوتی را دنبال می‌کند اما به ایده‌های [دو فیلم قبل] نیز متکی خواهد بود.متاسفانه تاکنون تاریخ اکران مشخصی برای فیلم «پسر جهنمی: ظهور ملکه خون» مشخص و اعلام نشده است.