به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۳۳۶۲۵
آخر و عاقبت جريان مدعي ارزشي؛ دخيل بستن به تتلو!

تقدير از اسطوره بي‌همتاي موسيقي اصولگرايان!

تقدير از اسطوره بي‌همتاي موسيقي اصولگرايان!

گروه سياسي: مراسم یک سالگی «فارس پلاس (زیرمجموعه خبرگزاری فارس) عصر ديروز (یکشنبه ۲۵ تیر) درحالی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که امیرحسین مقصودلو (ملقب به تتلو!) مورد تقدیر اصولگرايان حاضر قرار گرفت و حميد رسايي به وي يك تابلو هديه داد! در اين جشن، که با حضور تتلو (اسطوره موسیقی اصولگرایان!!) برگزار شد بعد از اعلام خبر بازداشت حسين فريدون (برادر رییس‌جمهور) حاضران با ابراز شادمانی كف و سوت زدند!
همنشینی تتلو با چهره‌ها و فعالان سياسي اصولگرا چون نقوی حسینی، رسایی، ضرغامی و سید نظام موسوی در صف اول جلب نظر مي‌كرد. به هنگام اعطای نشان و هدیه ویژه اصولگرایان به تتلو توسط حمید رسایی عضو جبهه پایداری و عزت الله ضرغامی دستیار رییسی! مجری از این اتفاق به عنوان پایان کدورت توسط ارزشی‌ها یاد می‌کرد! در همين زمينه، برخي از واكنش‌ها در فضاي مجازي به اين مراسم و خصوصا حضور تتلو و تقدير از وي را بخوانيد:

* حمید داودابادی، نویسنده اصولگرا: بعنوان یک بچه شیعه خجالت کشیدم و جشن خبرگزاری فارس را ترک کردم . وي در کانال تلگراکی خود نوشت: امروز عصر رفتم جشن تولد یک سالگی فارس پلاس.
تتلو بود و رسایی. ضرغامی بود و بهنوش بختیاری. همه اهالی فرهنگ این وری بودند!
همون اول، مجری برنامه آقای ذکریایی در جواب صلوات مردم که به گوش ایشون رسا نیامد، گفت:
"این صلوات به درد عمه تون می خوره!" به عنوان یک بچه شیعه، از خودم خجالت کشیدم. بلند شدم و رفتم خونه. توی راه با خودم کلنجار رفتم که: "اگر چنین چیزی در مراسم اون وری ها اتفاق می افتاد، چه ها می شد؟!" عزیزان! یادمان نرود: هدف وسیله را توجیه نمی کند!

* امّا هنر چشمهٔ زاینده است و دولت پاینده و گر هنرمند از دولت بیفتد، غم نباشد که هنر در نفس خود دولت است؛ هر کجا که رود قدر بیند و در صدر نشیند. (گلستان سعدی)

* كبوتر با کبوتر، باز با باز/ کند هم جنس با هم جنس پرواز!

* این‌که صف اول نشست اصولگرایان از آیت‌الله مهدوی کنی، ناطق نوری، عسکراولادی و... به تتلو، رسایی، نقوی حسينی و ضرغامی تنزل كرده، اين_يعني_يك_اشكالي_هست!

* صادق حسيني روزنامه نگار: قدرت دفع ⁧اصولگرايان ⁩درحد آقاي ⁧ناطق نوري ⁩و قدرت جذب شان درحد الهام چرخنده ⁩و ⁧تتلو است: اين يعني يك اشكالي هست!

* حال و روز اخلاق و فرهنگ اصولگرایان!! تقدیر رسایی از تتلو!! سقوط اخلاق را تعریف کنید! 

*
 کاری به این تتوها که پاک نمی شه نداریم اما کسی که توبه می کنه باید تیپ ظاهریش متفاوت باشد و انتظار است حداقل برادر تتلو از دستکش استفاده کنند.

جشن یک سالگی فارس پلاس با عزای چند سالگی صداقت
یک شاعر در متنی در انصاف نیوز درباره‌ی علت حضور داریوش کاردان در عکس‌هایی در مراسم سالگرد کانال فارس پلاس نوشت: جشن یک سالگی کانال تلگرامی فارس پلاس – مربوط به خبرگزاری فارس – با حضور افراد مختلفی به ظاهر هنرمند و سیاسی برگزار شد. اما آنچه این به اصطلاح جشن را زیر سوال می‌برد سوء استفاده‌ی برگزار کنندگان آن از برخی چهره‌ها و دست زدن آنها به هر کاری برای به نمایش گذاردن تصویر هنرمندان واقعی و مردمی با روش های غیر اخلاقی است. نمونه‌ی آن تصویر داریوش کاردان است. وی که برای اجرای شب شعر در حلقه‌ی رندان به حوزه‌ی هنری رفته و طبق اعلام قبلی وارد تالار اندیشه شده بود با تصویر و چهره‌های غیر متعارف با این جلسات مواجه می‌شود. حین ورود وی به سالن عکس‌های متعدد از وی گرفته می‌شود.

کاردان با دیدن اعضای غیر عادی و ناهماهنگ با جلسه‌ی (در حلقه‌ی رندان) از سالن خارج و از خبرنگار فارس پلاس تقاضا می‌کند به اخلاق حرفه‌ای خود پایبند بوده و عکس‌های وی را به خاطر یک ورود اشتباه آنهم تنها به راهروی جلسه پخش نکند چرا که وی قصد حضور در جلسه را به هیچ وجه نداشت، ولی متاسفانه عکاس و خبرنگار فارس پلاس عکس وی را در راهروی سالن ارسال و ذیل عکس تتلو انتشار می‌دهد. کاردان بلافاصله با حضور در جلسه‌ی (در حلقه‌ی رندان) تبری خود را از این جلسه اعلام و انتشار عکس و خبر خود را غیر اخلاقی اعلام می‌دارد. فارس پلاس تاکنون در این زمینه و در جهت عذر خواهی از چهره‌های فرهنگی و هنری کشور مطلبی عنوان نکرده است.

محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۰۹:۲۶
خيلي جالبه اين حرفا از اصلاح طلبا بعيده.حالا يه نفر رو سر به راه كردن شما ناراحتي.همين آقا بره اون ور آب خوشحال ميشيد. (354668)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۰۱:۱۶
بابا تتلو هم آدمه.. خیلی نباید سخت بگیریم... ایشون هم خواننده هست و قابل تقدیره... (354697)
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۰:۰۵
یکی از شماها را جذب کردیم . همین برایمان جای شکر دارد . (354669)
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۰:۳۵
اصل استحاله. اصولگرا؟!!! کدام اصول؟!!!! (354670)
بلاغی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۰:۳۶
سلام
بنده نه اصول گرا هستم و نه اصلاح طلب
در عجبم چطور به این بنده خدا (تتلو) حمله می شود!!!!
از اون طرف ( اصول گرایان) هم دلخوشی نیست ولی این کار سایت اصلاح طلب (بهانیوز) هم کاری می کند که باز به این ور هم دلخوشی نداشته باشیم.
این حکایت روزگار امروز ماست...! (354671)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۱:۳۴
ناراحت نباش از این جیگیلی ها بیشتر از این نمی توان انتظار داشت (354673)
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۱:۵۰
واقعاً آدم خجالت می کشد که بگوید اصولگرا هستم که آقای رسایی درآن گروه باشد شورشو درآوردند (354674)
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۷
وقتی اصولگرایان درختان ریشه دار را نادیده گرفته وبا رویشهای اینچنین دلخوشند. باید گفت:
ویران شود ان خانه که یک پیر ندارد (354675)
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۲:۱۲
وقتي نيروهاي اصيل انقلاب را ريزش ميخوانند تتلو ها ميشوند رويش (354676)
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۲:۳۳
وام خواهی وسیاست طلبی و جاه طلبی به چی قیمتی ؟ اینها که در صف جلو نشسته اند خجالت بکشند آیا فکر میکنند مملکت به این جور افراد نیاز دارد؟ ترو خدا با شعور واصول دین مردم بازی نکنید.آقای رسائی شما یک روحانی هستید وآن برادر روحانی که در مترو مجروح شد نیز یک روحانی هست .مردم تفوت ها را حس میکنند.خجالت آوره (354678)
ماهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۳:۲۷
اینا همه کار خداست . بخدا اینا همه در جواب تهمتهاییه که این جریان چپ و راست به مردم و اصلاح طلبان و شخصیت های مردمی زدند و حالا رفتند سراغ فردی محلوم الحال که مردم او را رد کرده اند (354680)
ماهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۳:۳۳
مجموعه فارس نیوز کلا تعهدی ندارند (354681)
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۴:۱۹
همین آقا یه زمانی برا موسوی میخوند موضع شما همین بود؟ (354683)
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۷:۴۹
این خبر را می توان با خبر ازدواج مریم قجر عضدانلو و مسعود رجوی، که با زیر پا گذاشتن شرع انجام شد، قابل مقایسه دانست. (354686)
احمدنژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۸:۲۱
من به هیچ وجه شخصیت تتلو را زیر سوال نمی برم. اما از این تعجب می کنم که چگونه افرادی به جرم یک عکس بی حجاب و یا در کنار خانم بد حجاب و یا به جرم اینکه فلان سال در فلان جا بدون روسری عکس داشته است رد صلاحیت می شوند اما همین طیف فکری زمانی که به آقای تتلو می رسدتقدیر و تشکر می کندو می گوید توبه کرده است؟ نه تیپش به قول خودشان اسلامی شده است و نه خواندگی و نه چیز دیگر...
سیاست یک بام و دو هوا (354688)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۲۰:۴۲
من بعنوان یک ایرانی که به ازادی معتقدم کاری به تصمیم های اقای مقصود لو و حزب باد بودن و چاپلوسی ندارم و مردم خودشون مختارن به قضاوت.. ولی اینکه تتلو جدیدن دختر بچه 7 ساله رو کالا جنسی دونسته که چون حجاب نداشته و به دلیل کوتاهی خودش مورد تجاوز و قتل قرار گرفته.. واقعا شرم آوره و بدور از شرفه.مثل اینه یکی رو بگیری تو خیابون تا مرگ بزنی، بعد بگی تقصیر خودش بود ، باید باشگاه میفرت هرکولی می شدن نزنمش! مگر ایران جنگله.. یا سرای بیماران جنسی؟ (354692)
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۲۳:۱۷
ای خدا چرا همه چیزو سیاسی می کنید اگه تتلو از خاتمی حمایت می کرد الآن تیتر خبراتون درباره تتلو یه چیز دیگه بودامان از جریان ضم یکمی که همه ی زندگی شون سیاسیه (354696)