به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۳۳۷۲۵

اشکال فنی در پخش بازی تاج و تخت

گروه فرهنگی: دیروز اپیزود افتتاحیه فصل هفتم «بازی تاج و تخت» سرانجام در حالی به نمایش درآمد که حمله هواداران برای تماشای آنلاین سریال باعث شد وبسایت اصلی شبکه اچ بی او تا مدتی از دسترس کاربران خارج شود.
اشکال فنی در پخش بازی تاج و تخت
به این ترتیب، مخاطبانی که سعی داشتند از طریق وبسایت شبکه (HBO.com) به تماشای اپیزود افتتاحیه بنشینند با پیام خطایی روبه‌رو شدند که حاکی از بروز مشکل در بارگذاری صفحه مورد نظر بود. با این حال، از نیمه پایانی اپیزود «سنگ اژدها» وبسایت اچ بی او دوباره به حالت عادی برگشت و در دسترس کاربران قرار گرفت.به گزارش «هالیوود ریپورتر»، شب گذشته پخش آنلاین سریال «بازی تاج و تخت» برای شماری از کاربران اینترنتی اچ بی او به یک کابوس تبدیل شد، چرا که بروز خطا در بارگذاری وبسایت اصلی شبکه باعث شد برخی مخاطبان نیمه نخست اپیزود افتتاحیه را از دست بدهند. ظاهرا برخی از کاربران هم از کند بودن سرعت پخش آنلاین سریال شکایت داشته‌اند.

عده‌ای از کاربران که در تماشای اپیزود افتتاحیه به مشکل برخورده بودند بلافاصله نارضایتی‌شان از نحوه پخش آنلاین سریال را در شبکه اجتماعی توییتر ابراز کردند. عده‌ای حتی تصویر صفحه تلویزیون‌شان را توییت کردند که نشان می‌داد پخش سریال با مشکل مواجه شده است. برخی هم در توییت‌های‌شان اعلام کردند موفق به تماشای سریال شده‌اند و این مشکل فراگیر نبوده است.سخنگوی اچ بی او در گفت‌وگو با خبرنگار «هالیوود ریپورتر» توضیح داد بروز برخی ایرادات فنی باعث شد کاربران امریکای لاتین در تماشای سریال با مشکل روبه‌رو شوند. او در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد اما این مشکل در ایالات متحده فراگیر نبوده و تنها باعث بروز مشکل برای برخی از کاربران شده است.

از سال 2015 به این سو، اچ بی او با ارایه پخش آنلاین محصولات خود، این امکان را برای مخاطبانش فراهم کرد تا بدون نیاز به پرداخت آبونمان برای اشتراک کابلی، فیلم و سریال دلخواه‌شان را از طریق فضای مجازی تماشا کنند.  پخش آنلاین «HBO Now» پیش از این نیز هنگام نمایش اپیزود «نبرد حرامزاده‌ها» در سال 2016 دچار مشکلی مشابه شده بود.پخش فصل هفتم «بازی تاج و تخت» تا شش هفته دیگر (27 اوت) ادامه دارد.