به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۱۳۳۷۹۲
توسط صدا و سیماي دلواپسان و تندروها

ظريف وزیر امورخارجه آمریکا شد!

گروه سياسي: صدا و سیماي دلواپسان و تندروها در یکی از زیرنویس‌های خبری خود، محمدجواد ظریف را وزیر امورخارجه آمریکا معرفی کرد.
(عکس) ادامه زیرنویس‌های اشتباهِ تلویزیون!
سریال زیرنویس‌های اشتباه در شبکه‌های صدا و سیما همچنان ادامه دارد و ديشب هم تکرار شد. حسن شمشادی، خبرنگار صدا و سیما با انتشار مطلب و عکسی در اینستاگرامش خبر داد که بخش خبری ساعت 19 شبکه یک صداوسیما، شامگاه چهارشنبه 28 تیر در زیرنویس معرفی محمدجواد ظریف، او را وزیر امور خارجه آمریکا معرفی کرده است!! این چندمین‌بار است که تلویزیون در نگارش زیرنویس‌های اخبار مربوط به دولت دچار اشتباه!! می‌شود، چندی پیش نیز شبکه خبر در زیرنویس سخنان رییس‌جمهور، سخن دكتر روحاني مبني بر عدم پذيرش مسووليت در قوه قضاييه و نرفتن به اين نهاد را «عدم مراجعه روحاني به احضاريه‌هاي قضايي» زيرنويس كرد!!

اين در حاليست كه برخي عقيده دارند اين اشتباهات عمدي است و در راستاي تخريب هرچه بيشتر روحاني و دولتش توسط عوامل تندروها كه در بخش هاي سياسي و خبر صداوسيما رخنه كرده‌اند ارزيابي مي‌شود.

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ۱۳:۲۴
حاشیه سازی دیگه سیه .یه اشتباه کوچک بود که ممکن هرجای و توی هر خبرگزاری اتفاق بیفته که اتفاق افتاده .... (354738)
سید محمد خادمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ۱۹:۱۸
واقعا جای تاسف داره از این همه فشار به دولت روحانی و وزرایی مثل دکتر ظریف یا مهندس زنگنه و....که نسبت به بقیه موفقتر بوده اند (354743)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ۱۹:۱۹
امروز شنیدم مهندس بیطرف از کاندیداتوری شهرداری تهران انصراف دادند انشاا...در هر مقام و سمتی هستند موفق باشند و کاش مهندس مهرعلیزاده هم برا شهرداری مشهد کاندیدا بشه (354744)