به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۳۳۸۱۹
آيا اين خواننده غيرمجاز زيرزميني داراي حاشيه امن! شده است؟

حكم 10 سال زندان و 74 ضربه شلاق تتلو چه شد؟

حكم 10 سال زندان و 74 ضربه شلاق تتلو چه شد؟
گروه هنري: امير مقصودلو (تتلو) قبل از اينكه در انتخابات اخير به طور كامل در اختيار تيم رسانه اي اصولگرايان قرار بگيرد، داراي چند پرونده اتهامي در قوه قضاييه بوده است كه در آخرين مورد آن در سال 1395، در حكم بدوي به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق محكوم شده اما پس از پيوستن او به كمپين انتخاباتي اصولگراها، سرنوشت اين حكم قضايي نامعلوم مانده است.

تتلو كه به دليل رفتارها و تصاوير منتشره غيراخلاقي در زمان فعاليت زيرزميني خوانندگي چندين بار بازداشت شد، اوايل سال 95 با انتشار يك فايل صوتي، توهين آشكار و ركيكي به بازپرس پرونده خود كرد. پس از آن، در تاريخ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ رسانه ها به نقل از دادستان تهران نوشتند: {صبح امروز جعفری دولت آبادی اعلام کرد: «به موجب حکم صادره از محاکم تهران، یکی از خوانندگان زیرزمینی به ده سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است که با توجه به اعلام گذشت یکی از شکات، یک دوم مجازات حبس تعلیق شده است.» ساعاتی بعد از اعلام این خبر امیرحسین مقصودلو معروف به امیرتتلو با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد که حضور در زندان را به زیر پا گذاشتن اعتقاداتش ترجیح می دهد! (اينجا)}
 
سايت جام جم آنلاین، متعلق به صداوسيما هم در تاريخ سه شنبه 18 آبان 1395 (اينجا) نوشت: مرادخانی معاونت هنری وزارت ارشاد در رابطه با حكم صادره امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو گفت: حکم دادستانی درباره ده سال حبس این خواننده ارتباطی با فعالیت های موسیقایی او ندارد.

اتهام زني و توهين‌هاي جديد؛ از آتنا تا اهالي ورزش و ...
اين در حاليست كه اين خواننده غيرمجاز، پس از نزديك كردن خود به رسانه هاي اصولگرا و حمايت از كانديداي انتخاباتي آنان اخيرا با آسودگي خيال از حكم سنگين 10 ساله حبس خود، دايره بي ادبي و جسارت خود را به افراد مورد احترام جامعه افزايش داده و به لفاظي هاي مورد علاقه و باب طبع برخي از محافل رسانه‌اي تندروها افزايش داده است! نوشته وقيحانه تتلو بعد از قتل فجیع آتنا، بازتاب های گسترده پیدا کرد تا جاييكه در تازه ترین اتفاق خانواده آتنا اصلانی از هنرمندان خواستند تا آن‌ها را در شکایت علیه خواننده مذکور، حمایت کنند. تتلو در نوشته خود ادعا کرده بود ریشه این حوادث به مشکل حجاب بر می گردد!!

از سوي ديگر، صفحه تتلو در اینستاگرام اخیراً شاهد انتشار مطالبی جنجالی تهاجمی علیه هنرمندان و قشرهای مختلف است. (از جمله استاد شجريان، علي دايي، مهدي طارمي، سردار آزمون و ...) در این صفحه مطالبی با ادبیات مشابه رسانه های تندرو درج می شود. تتلو که پیش از این حمایت کاندیدای اصولگرایان(ابراهیم رئیسی) را جلب کرده بود هفته گذشته در جشن تولد خبرگزاری فارس نشان افتخار گرفت!

امیرتتلو که بعد از پست سردار آزمون درباره آتنا، به او بی احترامی کرده بود، این بار با حاشیه امنی که از حمایت‌های سیاسی اخیر برای خود قائل شده است، به مهدی طارمی هم حرف های بي ادبانه و در شان خودش زده است. حال باید دید مقامات ذيربط قضايي كه خود قبلا از بي ادبي و نيش او (بي حرمتي به بازپرس پرونده‌اش) در امان نمانده‌اند، در حمایت از شان خانواده آتناي معصوم و همچنين چهره‌هاي هنري و ورزشي و ملی، پرونده ای را علیه این خواننده زیرزمینی باز می‌کند و  به این توهین ها رسيدگي خواهد كرد يا اين استدلال كه او به دليل فعاليت هاي انتخاباتي اش داراي يك حاشيه امن!! شده بيشتر قوت خواهد گرفت...؟ از آن مهمتر اصولا پرونده قبلي او (محكوميت 10 ساله به زندان و تحمل 74 ضربه شلاق) به كجا انجاميد؟