به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۳۴۱۲۵

کرگ در نقش جیمز باند بازمی‌گردد

گروه فرهنگی: بیست‌وپنجمین فیلم ۰۰۷ در نوامبر ۲۰۱۹ روی پرده خواهد رفت و منابع آگاه به نیویورک تایمز می‌گویند بازگشت ستاره فعلی این مجموعه هم قطعی است.
به گزارش مهر، به نقل از نیویورک تایمز،‌ دنیل کرِگ در حداقل یک فیلم دیگر که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد، نقش جیمز باند را ایفا خواهد کرد.
 
دنیل کرگ سال 2019 در نقش جیمز باند بازمی‌گردد

ایان پروداکشنز، کمپانی مستقر در لندنی که مسئولیت هدایت و بازبینی تمام چیزهای مربوط به ۰۰۷ را بر عهده دارد و مترو گلدوین مایر (ام‌جی‌ام) که حقوق رسمی این فرنچایز را در اختیار دارد، روز دوشنبه اعلام کردند قسمت بعدی روز هشتم نوامبر ۲۰۱۹ در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. به این ترتیب، معروف‌ترین جاسوس سینما در رقابتی مستقیم با یک داستان پریان لایو اکشن از والت دیزنی استودیوز قرار خواهد گرفت. (دیزنی سال گذشته این تاریخ را برای خودش به ثبت رساند، اما هنوز اعلام نکرده کدام فیلم را می‌خواهد آن موقع اکران کند.)علاوه بر این،‌ ایان و ام‌جی‌ام گفتند فیلمنامه این پروژه توسط نیل پرویس و رابرت وِید ساخته می‌شود که فیلمنامه‌های ۶ پروژه قبلی باند از «دنیا کافی نیست» سال ۱۹۹۹ تا به حال را به رشته تحریر درآورده‌اند. فیلم بعدی جیمز باند که بیست و پنجمین فیلم این مجموعه خواهد بود، توسط مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکولی تهیه خواهد شد.

این کمپانی‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که جزییات شرکای توزیع این فیلم، تاریخ‌های اکران بین‌المللی و بازیگران و کارگردان آن در تاریخی دیگر منتشر خواهد شد. با این حال، با استناد به دو نفر که در این مورد اطلاع مستقیم دارند و به خاطر به وجود نیامدن تضاد با ایان و ام‌جی‌ام خواسته‌اند نام‌شان فاش نشود، بازگشت دنیل کرگ کاملا حتمی است.بعد از مراحل فیلمبرداری بسیار سخت پروژه قبلی باند یعنی «اسپکتر»، کرگ گفته بود به شدت علاقه‌مند است این نقش را کنار بگذارد که مسئولیت ایفای آن را از زمان فیلم سال ۲۰۰۶ «کازینو رویال»‌ بر عهده گرفته بود. او در ماه اکتبر به یک مجله بریتانیایی گفته بود «ترجیح می‌دهم این لیوان را بشکنم و رگ‌هایم را بزنم.» البته او مدتی بعد گفت حین آن مصاحبه بیش از حد خسته بوده و حاضر است به بازگشت به این نقش فکر کند.