به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۳۴۲۹۷

شب پرهیجان کولی‌های اسپانیا در تهران

گروه عکس:گروه ۹ نفره موسیقی محلی اسپانیا به خوانندگی پاول ریه‌س خواننده مشهور اسپانیایی و پایه‌گذار گروه «Gipsy kings family»، در تالار وزارت کشور به روی صحنه رفت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی کولی‌های اسپانیا (gipsykings family) در دومین شب از اجرای خود امشب شنبه، 7 مرداد ماه در وزارت کشور به روی صحنه رفتند.این گروه موسیقی محلی اسپانیا که تابستان سال گذشته نیز برای اولین بار در ایران به روی صحنه رفتند و اجراهایشان نیز با استقبال زیاد علاقه‌مندان به موسیقی رو به رو شد، در شب دوم کنسرت‌شان چندین قطعه معروف گروه‌شان را برای ایرانی‌ها اجرا کردند.اولین قطعه اجرا شده توسط این گروه نه نفره، «سلام سلام» بود که به دلیل چندین جمله‌اش به زبان فارسی با همراهی حاضرین در سالن نوید یک شب پر از شور و و هیجان را داد و بسیار نیز مورد توجه قرار گرفت.
 
در ادامه نیز گلچینی از معروف‌ترین قطعات این گروه موسیقی اجرا شد که با استقبال زیاد طرفداران موسیقی اسپانیایی که در سالن حاضر بودند همراه شد.پاول ره‌یس عضو اصلی گروه جیپسی کینگز اجرای اصلی بیشتر قطعات را به همراه داشت و بعد از اجرای چند قطعه، تکنوازی نوازندگان این گروه موسیقی در میانه اجرای برخی قطعات نیز با استقبال پرشور حضار همراه بود.
 
این گروه موسیقی سال گذشته برای اولین چند روز در ایران حضور داشتند و به دلیل استقبال علاقه‌مندان امسال نیز اجرای این برنامه موسیقایی تکرار شد. سال گذشته از آنجایی که حضور این گروه که موسیقی با کلام خارجی اجرا می کردند پس از انقلاب برای اولین بار اتفاق افتاد بازتاب‌زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت.فرانکو ره‌یس، خوزه ره‌یس و مایکل ره‌یس و... از جمله هنرمندانی بودند که امشب در این کنسرت به اجرا پرداختند.
 
کنسرت موسیقی محلی کولی‌های اسپانیا که به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده و با همکاری شرکت «پرشیا فیلم» برگزار می شود به دلیل استقبال علاقه‌مندان فردا شب 8 مرداد ماه نیز تمدید شد تا این گروه برای دومین بار سه شب در تهران به روی صحنه بروند.