به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۱۳۴۳۰۵

درگیری‌های بی پایان آقای گل

محمد سررشته داری- روزنامه بهار
مهدی طارمی همان قدر که خوب گل می‌زند همانقدر هم از نظر اخلاقی غیر قابل پیشبینی است و غیر قابل مهار. او جوان است اما با وجود این درگیری‌های زیادی را تجربه کرده است و برانکو از این موضوع راضی نیست باید دید او امسال را با پرسپولیس به پایان می‌رساند یا منشا گزینه ای است که برانکو او را آلترناتیو این جوان گل زن اما بد اخلاق کرده است؟

در همان هفته اول لیگ برتر مهدی طارمی دوباره درگیر شد تا وی نشان بدهد که هم از باشگاه عصبانی است و هم همان طارمی است که همیشه بوده. او درگیری‌ها و تنش‌ها و حاشیه‌های زیادی از خود نشان داده تا کنون و اگر چه خوب گل می‌زند اما با وجود دوسال آقای گلی آن محبوبیتی را که باید داشته باشد در میان هواداران پرسپولیس ندارد. طارمی زیاد شلوغ می‌کند، او شاگرد منظمی برای برانکو نیست.او در بازی با سایپا دو فصل پیش اولین دعوا را شروع کرد او معترض بود که چرا بنگستون پنالتی زده و طارمی نزده است.بعد از آن بازی برانکو ماجرا را توضیح داد اما قصه پنالتی زدن و نزدن طارمی نه تنها هنوز ادامه دارد بلکه ضررهای زیادی هم به پرسپولیس زد.طارمی در لیگ قهرمانان آسیا جلوی 80 هزار نفر توپ را چیپ زد و پنالتی را از دست داد تا با مردم درگیر شود. این اولین برخورد او با مردم بود. البته ماجراها همچنان ادامه دارد. طارمی چند روز قبل هم علیه باشگاه حرف زد تا نشان بدهد که با باشگاه رابطه خوبی ندارد.به این درگیری‌ها دقت کنید:

درگیری با مسلمان بعد از دربی
مهدی طارمی و محسن مسلمان پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی با یکدیگر به صورت لفظی درگیر شدند و نزدیک بود کار به جاهای باریک بکشد.ماجرا از این قرار بود که طارمی قصد داشت تیم را سمت هواداران ببرد تا از زحمات آنها تشکر کند اما مسلمان که از باخت ناراحت بود قصد داشت به رختکن برود، طارمی رفت و دست مسلمان را کشید و از تونل بیرون آورد که مسلمان باز هم مخالفت کرد.داد و بیداد طارمی سر دوست صمیمی اش با واکنش منفی او روبرو شد تا جر و بحث این دو رفیق صمیمی دقایقی ادامه پیدا کند. قطعا این دو نفر در جو باخت این چنین با یکدیگر برخورد کردند و درگیری شان به داخل رختکن نخواهد کشید.

من بزرگتر پرسپولیس هستم
درادامه سید جلال حسینی که شاهد اصرارمهدی طارمی برای شرکت بازیکنان پرسپولیس درشادی بود جلو رفت و همبازی‌اش را هل داد و گفت:" الان باختیم، تو می‌خوای شادی کنی؟!" مهدی طارمی هم جواب تندی به سید جلال حسینی داد تا درگیری بالا بگیرد اما با دخالت دیگربازیکنان این قائله خاتمه پیدا کرد.
اما این پایان کارنبود و مهدی طارمی که نامش به قید قرعه برای دادن تست دوپینگ درآمده بود خبرنگاری را که برای مصاحبه نزد او آمده بود را هل داد تا کارسید جلال حسینی را سراین بنده خدا تلافی کند!
البته مهدی طارمی پیش ازاین درسال گذشته نیزهنگام اعتصاب پرسپولیسی‌ها با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرده و گفته بود: من بزرگ ترپرسپولیس هستم!

هیس!
طارمی در جریان یکی از تمرینات پرسپولیس باز هم بابت از دست دادن یك موقعیت مسلم گلزنی مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. فرصت سوزی طارمی در تمرین با واكنش تند یك هوادار مواجه شد و با اینكه در اینگونه موارد بازیكنان سعی می‌كنند واكنش خاصی نسبت به هوادار معترض نداشته باشند، طارمی به تندی به سمت هوادار معترض برگشت و با صدای بلند گفت: «هیس. هیچی نگو!» اما بعد از دعوت این هوادار به سكوت، باز هم درگیریهای آقای گل با تماشاگران به پایان نرسید. در تمرینی كه تعداد زیادی حضور داشتند طارمی یك بار دیگر هم بابت از دست دادن ضربه پنالتی با هوادار تیمش كنتاكت پیدا كرد.مهدی طارمی ابتدای فصل گذشته با کش و قوس‌های فراوان قرارداد خود را با ریزه اسپور ترکیه فسخ کرد و بار دیگر راهی پرسپولیس شد. اتفاقی که بنظر ساده می‌آمد اما تبعات آن هنوز دامن‌گیر طارمی و پرسپولیس است.

درگیری با ریزه اسپور
باشگاه ترکیه ای که پیگیر ماجرا است و ظاهرا قصد کوتاه آمدن هم ندارد، همچنان از شکایت خود صرف نظر نکرده است تا پرونده دو باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور در خصوص طارمی به اتاق حل اختلاف فیفا برود.هنوز حکمی در خصوص این قضیه صادر نشده و شایعه محرومیت طارمی فعلا صحیح نیست. از سوی طارمی هم مستندات و مدارکی ارسال شده و در اتاق حل اختلاف فیفا به این موضوع رسیدگی خواهد شد. او تقریبا باشگاه ریزه اسپور را رها کرد و به پرسپولیس برگشت.

درگیری با طاهری
خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش پس از درگیری با علی اکبر طاهری، سرپرست موقت باشگاه، با عصبانیت اردوی تیم را ترک کرد. با بررسی‌هایی که صورت گرفت مشخص گردید، علی اکبر طاهری سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس از مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده خواسته که در پروژه تبلیغاتی مربوط به اسپانسر باشگاه حضور یابند که این امر با مخالفت این دو بازیکن مواجه شده است. پس از این اتفاق سرپرست موقت سرخ پوشان با جریمه کردن این دو بازیکن از برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم خواسته که طارمی و احمدزاده را در دیدار فردا بازی ندهد که این اتفاق با عکس العمل شدید طارمی همراه بوده که به درگیری و ترک اردو انجامیده است.

درگیری با بارانی
مهدی طارمی بعد از گل زیبایش مقابل پیکان در حالی که بعد از شادی گل به زمین خودی بازمی گشت رو به صادق بارانی کرد و با علامت دست او را دعوت به سکوت کرد، حرکتی که با واکنش تند این بازیکن همراه شد و وی با یک سیلی طارمی را نقش بر زمین کرد. این حرکت آنقدر عجیب و شوکه کننده بود که جنجال بزرگی را بعد از گل پرسپولیس در زمین ایجاد کرد و باعث یک کارت قرمز برای بارانی و یک کارت زرد برای طارمی شد. اخطاری که عصبانیت مهدی طارمی را دو برابر کرد تا او برای تسویه حساب با کاپیتان سابق پیکان اینچنین به سمت او هجوم ببرد. البته طارمی توسط هم تیمی‌ها دعوت به سکوت شد و در نهایت با آرامش بازی را به پایان رساند و به جمع مشوقین پرسپولیس و ایسلندی‌های سکوهای ورزشگاه پیوست.

رد پای طارمی در اخراج رضائیان
رضائیان پیش از بازی با الهلال عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در هتل محل اقامت سرخپوشان در مسقط، با محسن مسلمان و مهدی طارمی هم درگیری لفظی جزئی پیدا کرد که این درگیری هم از چشم برانکو پنهان نماند. سرمربی پرسپولیس حتی تا کنار گذاشتن رضائیان از ترکیب اصلی همان بازی با الهلال هم پیش رفت ولی در نهایت با وساطت و مشورت دیگران، رضائیان در ترکیب قرار گرفت. این رفتار رضائیان ادامه یافت تا در آخرین تمرین سرخپوشان در دبی مقابل چشمان تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان با علی علیپور درگیری لفظی پیدا کرد. اگر اقدام به موقع کریم باقری نبود، ممکن بود حتی کار به زد و خورد می‌کشید.برانکو هم هنگامی که این مساله را دید، با توجه به سابقه قبلی رضائیان بی درنگ و بدون مطعلی عذر این بازیکن را خواست و او را از اردو اخراج کرد تا رضائیان به همراه علیپور به تهران برگردد.