به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۱۳۴۳۱۴
خواننده بندری خوان، قدیمی و محبوب هم رفت

محمود جهان، درگذشت

گروه هنری: محمود جهان خواننده مشهور جنوبی در بندر ماهشهر در گذشت.
محمود جهان، درگذشت
محمود جهان که برای اجرای کنسرت در بندر ماهشهر به سر می‌برد به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان صنایع پتروشیمی این شهرستان در گذشت. محمود جهان که برای اجرای کنسرت در بندر ماهشهر به سر می برد ساعتی پیش بر اثر عارضه قلبی درگذشت. این خواننده مشهور کشورمان قرار بود پس فردا دهم مردادماه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) کنسرت اجرا کند که ساعتی پیش دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر دار فانی را وداع گفت.

محمود جهان از خوانندگان، بندری خوان، قدیمی و محبوب کشورمان بود که صبح امروز در بیمارستان ممکوی شهرستان ماهشهر در گذشت. وی در سال 1330 در آبادان و در محله احمدآباد بدنیا آمد کارمند بازنشسته شرکت نفت بود. محمود جهان با شروع جنگ که 29 سال داشته در خوزستان باقی می‌ماند اما پدر و مادرش به بوشهر باز می‌گردند. جهان در سال 1352 ازدواج می کند و صاحب 5 فرزند می‌شود که امید جهان با سبکی متفاوت از پدرش کار وی را ادامه داد.
محمود جهان که بود؟
این خواننده جنوبی  راز جوان ماندن خود در شادابی و سر زنده ماندن میدانست و همواره میگفت: دلم است که از هر غم و ناراحتی دور می‌باشد و همواره تلاشم بر این بوده که با شاد خواندن دل مردم را نیز شاد کنم.
محمود جهان که بود؟
وی خود را خاک پای همه جنوبی ها و به ویژه خوزستانی‌ها میدانست و می‌گفت: خودم را متعلق به جنوب می دانم و عاشق این خاک هستم و اگر خدای بزرگ و حمایت های امیدوار کننده مردم صبور جنوب نبود موفقیتی حاصل نمی شد.
محمود جهان که بود؟
محمود جهان با خواندن ترانه‌های بندری به شهرت رسیده بود.
 محمود جهان که بود؟
وی که برای اجرای کنسرت در بندر ماهشهر به سر می‌برد به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان صنایع پتروشیمی این شهرستان در گذشت.
محمود جهان که بود؟
این خواننده مشهور کشورمان قرار بود دهم مردادماه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) کنسرت اجرا کند که ساعتی پیش دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر دار فانی را وداع گفت.