به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۳۴۳۵۳

یکشنبه تلخ خانواده مشهدی

گروه حوادث_رسانه ها: روزنامه شهروند نوشت: با گفتن اسم ملیکا بغض می‌کند و اشک‌هایش سرازیر می‌شود. محمدعلی احمدی ٧ روزی است که دختر یک و نیم ساله‌ اش را ندیده؛ ساعت ٢ ظهر یکشنبه نخستین روز مردادماه ‌سال‌جاری آخرین روزی بود که این مرد جوان دخترش را دید. از آن روز به بعد دختربچه ناپدید شد و هیچ سرنخی از او به‌دست نیامد. آن روز این مرد که کارگر شهرداری است سوار بر موتور به سمت خانه‌اش در خیابان رسالت ٩١ مشهد رفت.
یکشنبه تلخ خانواده مشهدی 
 
زمانی که در خانه را باز کرد با دو دخترش که سرگرم بازی با جوجه‌های رنگی در حیاط خانه بودند روبه‌رو شد. در همین لحظه بود که ملیکا یک و نیم ساله و خواهرش متینا ٥ساله به دنبال جوجه‌ها به سمت در خانه دویدند. خواهر و برادر بزرگتر این دو دختربچه نیز در خانه بودند و پدر ملیکا هم منتظر بازگشتن فرزندانش بود اما پس از دقایقی متینا وارد حیاط خانه شد. پدر در انتظار رسیدن دخترش ملیکا بود اما هر چه منتظر ماند خبری از ملیکا نشد. تا این‌که متینا به پدرش گفت که ملیکا را یک زن و مرد پراید سوار با خود بردند. همین کافی بود تا این مرد به سرعت به خیابان برود.هرچه جست‌وجو کرد بی‌فایده بود تا این‌که ماجرای ربوده شدن ملیکا را به ماموران پلیس گزارش کرد. خیلی زود تیمی از ماموران پلیس آگاهی مشهد برای ردیابی این کودک ربوده شده وارد عمل شدند ولی هنوز هیچ سرنخی از زوج جوان و ملیکا به دست نیامده است. پدر ملیکا با انتشار تصاویر دخترش در فضای مجازی از مردم خواست تا کسانی‌که اطلاعی از سرنوشت ملیکا دارند آن را به پلیس یا در تماس با خودش گزارش دهند. پدر ملیکا که یک هفته از ربوده شدن دختربچه‌اش می‌گذرد با انتشار عکس‌های دختربچه‌اش در فضای مجازی امید دارد که انتظار به سر رسد و زوج جوانی که دخترش را با خود برده‌اند او را به خانه بازگردانند.
 
مادر ملیکا روز حادثه کجا بود؟
داخل خانه بود.
 
چطور متوجه ربوده شدن ملیکا شدی؟
وقتی ملیکا و خواهرش به دنبال جوجه‌های رنگی به بیرون از خانه رفتند منتظر بازگشت آنها بوديم که پس از دقایقی متینا به خانه بازگشت و از ماجرای ربوده شدن خواهرش خبر داد.
 
دزدان ملیکا را چطور ربوده‌اند؟
متینا که آنها را دیده بود به من گفت که یک زن به سراغ ملیکا رفته و پس از به آغوش گرفتن ملیکا، سوار بر خودروی پراید سفید رنگی که یک مرد جوان راننده آن بود شده و به سرعت فرار کردند.
 
در این مدت زوج جوان با شما تماس گرفته‌اند؟
نه، نمی‌دانم آنها چه انگیزه‌ای دارند ولی ماجرای گروگانگیری نیست و امید داریم که دخترم به خانه بازگردد.
 
چه مدت است که تصاویر ملیکا را در فضای مجازی پخش کردی؟
پس از چند روز وقتی دیدم هیچ سرنخی از دزدان به دست نیامده تصمیم گرفتم عکس ملیکا را در فضای مجازی پخش کنم تا شاید کسی با دیدن تصویر دخترم بتواند به ما کمک کند.
 
تحقیقات پلیس به کجا رسید؟
من همان روز موضوع را به پلیس اطلاع دادم. ساعت سه ظهر بود، تا این‌که درنهایت ساعت ١١ شب تحقیقات آغاز شد. پلیس آگاهی مشهد از آن ساعت تحقیقات فنی خود را آغاز کرد و همه دوربین‌های مداربسته نزدیک به محل را مورد بررسی قرار داد اما هنوز سرنخی به دست نیاوردند و تحقیقاتشان ادامه دارد.
 
مادر ملیکا در چه حالی است؟
شرایط سختی در خانه‌مان حاکم است. مادر ملیکا در وضع سختی قرار دارد و همگی چشم به در خانه هستیم تا کسی خبر خوشی بیاورد. از زمانی که شماره تلفن و عکس ملیکا را در فضای مجازی پخش کردیم با هر زنگ موبایلم منتظر خبری از دخترم هستم. همه امید داریم که دخترم به خانه باز می‌گردد.
 
در این مدت که به دنبال دخترت هستی سرکار می‌روی؟
از همان روز که دخترم ربوده شد و همه همکارانم متوجه ماجرا شدند دلداری‌های زیادی به من دادند. حتی معاون شهردار مشهد نیز پیگیر ماجرا است و اعلام کرده تیم‌هایی در سطح شهر به دنبال سرنخی از دخترم هستند.