به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۳۴۳۶۰

جولیا رابرتز در سریال «بازگشت به خانه»

گروه فرهنگی: کمپانی «آمازون» برای ساخت دو فصل از سریال جدید «بازگشت به خانه» با بازی جولیا رابرتز قرارداد بست. سام اسماعیل سازنده سریال پرطرفدار «آقای ربات» نویسندگی و کارگردانی این درام تلویزیونی را بر عهده دارد.
«بازگشت به خانه» (Homecoming) اقتباسی از پادکست رادیویی به همین نام است که نوامبر گذشته منتشر شد و روایتگر ماجرای کارمندان یک سازمان مخفی دولتی است که با چالش‌هایی برای پیوند دوباره با زندگی عادی و روزمره روبه‌رو می‌شوند.
 
جولیا رابرتز در سریال «بازگشت به خانه» بازی می‌کند

به گزارش «ددلاین»، رابرتس 49 ساله برای بازی در نقش مددکار اجتماعی دولت دعوت به همکاری شده است. به گفته سازندگان، قرار است ستاره‌های بیش‌تری به این سریال اضافه شوند.بعد از پروژه جدید شبکه اچ بی او، «بازگشت به خانه» دومین پروژه تلویزیونی رابرتس است که تابستان امسال ساخت آن قطعی شده است. مه گذشته، اچ بی او ساخت سریال «امروز متفاوت خواهد بود» را سفارش داد. این پروژه در قالب مینی‌سریالی بر اساس کتابی به همین نام تهیه و تولید خواهد شد.بازیگر  49 ساله هالیوود پاییز امسال با درام «اعجاز» و بازی در نقش مقابل اوون ویلسن به سالن سینما می‌آید. همچنین به تازگی اعلام شد سام اسماعیل قصد دارد با همکاری استودیوی «یونیورسال»، دومین فیلم بلند کارنامه خود را با موضوع اسرار «مثلث برمودا» مقابل دوربین ببرد.