به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۱۳۴۳۶۴

بدترین فیلم سال از نظر منتقدان

گروه فرهنگی: انیمیشن جدید سونی پیکچرز «فیلم اموجی» که تنها سه روز از اکران آن می‌گذرد بدترین فیلم اکران شده تا کنون سال ۲۰۱۷ لقب گرفت. تمامی وب‌سایت‌ها به اجماع فیلم را بسیار بد خطاب کرده‌اند. فیلم از وب‌سایت اسکرین‌کراش نمره ۰٪، روتن توماتوز نمره ۸٪، متاکریتیک نمره ۹٪ دریافت کرده و نمره آن حتی در سایت آی‌ام‌دی‌بی که رأی مردمی را شامل می‌شود تنها ۱٫۴ است!
منتقد اسلش‌فیلم در نقد خود فیلم را علیرغم سوژه جذابش، بدون محتوا‌، خلاقیت، بدون شروع و یا پایان مناسب می‌داند و در آخر نقد خود هم نوشته است که «زندگی کوتاه‌تر از این حرف‌ها است که به تماشای این فیلم بنشینید!»
 
بدترین فیلم سال از نظر منتقدان

به نظر می‌رسد شرکت سونی با اجرای این پروژه ۵۰ میلیون دلاری دست به قمار بزرگی در گیشه تابستان با این حجم از فیلم‌های خوش‌رنگ و لعاب زده است. پیش از این برای فیلم‌هایی همانند «لگو» هم روی کاغذ شرایط و آینده‌ی خوبی پیش‌بینی نمی‌شد، اما فیل لرد و کریس میلر آن را به ایده‌ای بسیار هوشمندانه و جذاب بدل کردند که ارزش تعقل و تعمق دارد و اقشار مختلف جامعه را به خود جذب می‌کند. فیلم در افتتاحیه‌اش ۹۰۰ هزار دلار و در مجموع سه روز اکران ۱ میلیون دلار فروش گیشه داشته است. البته برای پیش‌بینی فروش فیلم در گیشه هنوز زود است چرا که فاجعه‌ایی مانند «پرندگان خشمگین» با بودجه‌ی ۷۳ میایلون دلاری و فروش افتتاحیه ۸۰۰ هزار دلار توانست در آخر به فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلار برسد که به نوعی معجزه می‌ماند.