کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جذاب‌ترین تورهای شرق آسیا

10 مرداد 1396 ساعت 14:48


با رشد صنعت گردشگری در ایران و افزایش تنوع تورهای خارجی، تورهای شرق آسیا نیز در دستور کار مجریان تور قرار گرفت. مقاصد جدیدی نظیر چین، کره، مالزی، سنگاپور و... به لیست تورهای جدید اضافه شدند و امکانات پروازی مناسبی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شد. در این مجال اندک به معرفی دو تور جدید خواهیم پرداخت که در سال‌های اخیر رشد سریعی در میان گردشگران ایرانی داشته‌اند.



«شگفتی در شگفتی»!! عنوانی که یکی از کارکشته‌های تورهای خارجی یعنی سالیان سفر به تور مالزی می‌دهد. تورهای مالزی به اندازه‌ای پرجاذبه‌اند که برای یک سفر کوتاه مدت مناسب نیستند و بهتر است که حداقل 8 روز زمان برای سفر به مالزی اختصاص یابد. شهرهای مدرن همراه با طبیعتی استثنایی در اطراف شهرها، این تورها به بهترین انتخاب‌ها برای تجربه یک سفر جدید تبدیل می‌کند. شهرهایی همانند کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی، می‌توانند به همه جور سلیقه‌ای پاسخ دهند. جنگل‌های استوایی، کوهستان‌، سواحل شنی و خنک، مراکز خرید مدرن و از همه مهم‌تر هتل‌های بسیار متنوع، در محیط‌های شهری و اطراف شهر به وفور وجود دارند. شاید قیمت بالای این تورها در مقایسه با تورهای اطراف ایران، تنها نکته‌ای باشد که گردشگران را برای سفر با تورهای لحظه آخری مالزی (!) به فکر فرو ببرد. سالیان سفر در این باره معتقد است:

مالزی فاصله زیادی از ایران دارد؛ ولی با این حال قیمت تورهایش آنقدر گران نیست که گروه‌های گردشگری و خانواده‌ها نتوانند تجربه‌اش کنند. همچنین دست شما در انتخاب هتل باز خواهد بود و هتل‌های تور مالزی آنقدر متنوع‌اند که به راحتی می‌توانید قیمت تورتان را بالا و پایین کنید.... به هر حال کاملاً واضح است که به دلیل قیمت پروازهای مالزی، تورهای این کشور گران‌تر از تورهای اطراف ایران (مثل ترکیه و دبی و ارمنستان و…) هستند و باز هم کاملاً واضح است که فرق‌هایی اساسی میان آن تورها و تور مالزی وجود دارد.



تور سنگاپور هم یکی دیگر از تورهای شرق آسیاست که ویژگی‌های فوق‌العاده جذابی دارد. کشور سنگاپور به جهت رشد بسیار زیاد در تمامی مصادیق مدرنیته، توانسته است خود را به عنوان یک ابر قدرت جهانی در حوزه رایانه و معماری و بسیاری از صنایع معرفی کند و این در حالی است که مساحت این کشور از استان تهران هم کمتر است! همچنین بزرگ‌ترین مراکز بازی جهان در تور سنگاپور قابل دسترسی هستند. سالیان سفر در مورد این تورها می‌نویسد:
بزرگ‌ترین مراکز بازی جهان در این کشور وجود دارند و تور سنگاپور شما را به تماشای یکی از بزرگ‌ترین آواریوم‌های جهان می‌برد. پایان دوران مدرن و شروع پسا مدرن را به راحتی در تور سنگاپور احساس می‌کنید!


کد مطلب: 134459

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/134459/جذاب-ترین-تورهای-شرق-آسیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir