کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه از ننه عقدی‌اند،‌ من از مادر صیغه‌ای!

10 مرداد 1396 ساعت 16:58

گروه جامعه: جلسه علنی امروز - سه شنبه - شورای اسلامی شهر تهران پس از اعتراض شدید عباس جدیدی به شهردار و پاسخ مهدی چمران به این اظهارات، برای دقایقی تحت شعاع مجادله لفظی این 2 عضو شورا قرار گرفت.


به گزارش ایرنا،جدیدی عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد شدید از شهردار گفت که آقای قالیباف نه با شما دشمنی داریم و نه تقابل، چرا وقتی تذکر می دهیم رنگ چهره تان سرخ و سفید می شود.

وی که در حال ارائه تذکر در سیصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بود با اشاره به اینکه اینجا شهرداری است یا سازمان زمین شهری، از بی توجهی شهردار تهران برای پاسخگویی به موضوع واگذاری رایگان املاک به افراد خاص انتقاد کرد.جدیدی اظهار کرد: آقای قالیباف شما آمدید تا شهر تهران را اداره کنید یا اینکه اموال شهر را به هر کسی که می خواهید، ببخشید. وی افزود: وقتی شهردار، بیت المال را نردبان تصاحب صندلی ریاست جمهوری می کند، وضع تهران اینگونه می شود.
«مهدی چمران» رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در واکنش به صحبت های جدیدی خطاب به وی گفت: غیرت، شرافت و مردانگی را از تختی یاد بگیر.چمران مانع از ادامه صحبت های جدید شد و افزود: زمان 3 دقیقه ای تذکر شما به پایان رسیده و وقت تذکر برای همه اعضا یکسان است. جدیدی هم با کنایه به چمران گفت که «همه اعضا از ننه عقدی هستند و من را مادر صیغه ای زاییده است!»


کد مطلب: 134465

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/134465/همه-ننه-عقدی-اند-مادر-صیغه-ای

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir