به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۱۳۴۵۳۳

بازیگر «فرار از زندان» مجری جدید تاپ‌گیر

گروه فرهنگی: “الکساندر ماهون”، همان مامور پلیس FBI که به دنبال “مایکل اسکوفیلد” می‌گشت و در زندان “سنا” گیر افتاد، به عنوان مجری سری جدید تاپ‌گیر آمریکا حضور پیدا کرده است
به همین دلیل احتمال دارد که تاپ‌گیر آمریکا جزو یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های تلویزیون خودرویی شود!تاپ‌گیر آمریکا بعد از پخش ۷۲ قسمت در قالب ۶ فصل، در سال ۲۰۱۶ از برنامه‌ی تلویزیونی بی‌بی‌سی آمریکا کنار رفت. حالا بعد از یک وقفه نسبتا طولانی، تیم سازنده‌ی تاپ‌گیر آمریکا دست به کار شده‌اند تا با تغییر و تحولاتی به این برنامه، جان دوباره‌ای دهند و هوادارن خودرو و سینما را علاقمند به تماشای آن کنند.
 
بازیگر  
 
اولین قسمت مجموعه‌ی جدید Top Gear America با عنوان "ساخته شده در آمریکا” (Made in America) به روی آنتن رفته است.مسلما سهم قابل توجهی از تماشاچیان برنامه‌ی تاپ‌گیر یا همان تخت‌گاز، عاشقان خودرو هستند. حالا با استراتژی جدید سازندگان برنامه، پیوستن ویلیام فیکنر (William Edward "Bill” Fichtner) به جمع مجریان جدید می‌تواند هوادران این برنامه را هیجان‌زده و علاقمندان به سینما را به سمت خود جذب کند.ویلیام فیکنر در فیلم‌ و سریال‌های The Dark Knight, Armageddon, Lone Ranger و  Prison Break ایفای نقش کرده و حالا می‌توانیم شاهد اجرای او در سری جدید تاپ‌گیر آمریکا باشم. تام فورد (Tom Ford) و آنترون براون (Antron Brown) دو مجری دیگر سری جدید تاپ‌گیر آمریکا هستند. تام فورد روزنامه‌نگار حوزه خودرو و مجری تلویزیونی و آنترون براون راننده‌ی حرفه‌ای مسابقات درگ است.