به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۱۳۴۶۱۷

قتل اعضای خانواﺩه ﺩر حمله خواستگار

گروه حوادث_رسانه‌ها: خبر جنوب نوشت: مردی پس از شنیدن جواب منفی از خانواده دختر موردعلاقه‌‌اش به خانه آنها حمله و خون بپا کرد.چند روز قبل وقوع یک فقره جنایت هولناک در یک ساختمان مسکونی در آباده به کلانتری اعلام شد.با حضور تیم بررسی صحنه جرم در محل و پس از بررسی دقیق، مأموران متوجه جسد یک زن و مرد میانسال شدند که بنا بر اظهارات اعضای خانواده ، زن و شوهر بودند.با اعلام خبر کشف جسد متعلق به این زن و مرد و اظهارات خانواده آنها مشخص شد که این دو نفر به ضرب گلوله به قتل رسیده اند. بلافاصله مأموران در محل حاضر و پس از انجام بررسی های اولیه ، موضوع به اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام می شود .

با حضور قاضی ، بازپرس دادسرا، تیم بررسی صحنه جرم اداره آگاهی و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل و انجام معاینات اولیه ، علت مرگ این زن و شوهر خونریزی شدید ناشی از شلیک گلوله اعلام شد.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از همان دقایق اولیه آغاز شد .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اداره اطلاع پیدا کردند که از حدود چند ماه پیش جوانی که از بستگان این خانواده بوده قصد ازدواج با دخترشان را داشته است. بنا بر اظهارات خانواده ، دختر جوان تمایلی به ازدواج نداشته اما با این وجود این جوان که پسر خاله دختر بوده همچنان اصرار به ازدواج با او داشته است . همچنین در ادامه تحقیقات ، خانواده دو قربانی در اظهارات خود عنوان داشتند که این جنایت توسط خواستگار دخترشان رخ داده است.با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص احتمال وقوع جنایت از سوی وی ، کارآگاهان سرنخ هایی از دست داشتن این خواستگار شکست خورده به دست آورده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
 
در حالی که چند ساعت بیشتر از وقوع این ماجرا نمی گذشت بار دیگر به ماموران خبر رسید که جوانی خودزنی کرده است. ماموران بلافاصله به محل رفته و با جسد غرق خون مردی روبه رو شدند که حکایت از آن داشت خواستگار شکست خورده است. با بررسی دقیق این ماجرا مشخص شد که عامل قتل زن و شوهر پس از قتل خاله و شوهر خاله اش به زندگی خود پایان داده است.گفتنی است تحقیقات تکمیلی جهت مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت و ... در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.