به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۱۳۴۶۳۷

هزینه هتل‌های 3 ستاره کیش

وقتی صحبت از تور ارزان کیش می‌شود، اولین تصویری که در ذهن گردشگران شکل می‌گیرد، آفرهای پرشمار در مورد هتل‌های 3 ستاره است! این تورها که معمولاً برای رزرو آن‌ها زمان کمی دارید، پرمخاطب‌ترین تورهای جزیره کیش هستند و چنانچه به آمار هتل‌های کیش توجه شود، هتل‌های 3 ستاره این جزیره در تمام فصول سال شلوغ هستند.



دلیل شلوغی 3 ستاره‌های کیش را که تعدادشان زیاد است، می‌توان در علاقه ایرانیان به تخصیص بیشترین بخش از بودجه سفرشان برای تجربه تفریحات تور کیش جستجو کرد. البته از حق نگذریم که این هتل‌ها هم امکانات مطلوبی دارند و برای اقامت چند روزه در عروس خلیج فارس بسیار مناسب می‌باشند. در زیر، تعدادی از هتل‌ های 3 ستاره کیش قرار دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارند و معمولاً در لیست تورهای لحظه‌آخری کیش سالیان سفر که یکی از مجریان اصلی تور کیش است، نام و نشان آن‌ها دیده می‌شود:

هتل آنا
هتل پارسیان
هتل لوتوس
هتل سارا
هتل شایلی
هتل جام جم
هتل تماشا
هتل آفتاب شرق
هتل سیمرغ
هتل تعطیلات



تنوع بالای امکانات این هتل‌ها موجب می‌شود که گردشگران و خانواده‌ها بتوانند در مورد امکانات موردعلاقه‌شان از مسئولان تور مشاوره بگیرند و بهترین 3 ستاره کیش را انتخاب کنند. از طرفی، کاهش هزینه‌های سفر که معمولاً گردشگران ایرانی به آن فکر می‌کنند، با انتخاب این هتل‌ها تا حد زیادی به وقوع می‌پیوندد و در بعضی زمان‌ها از سال (نظیر تابستان) گردشگران می‌توانند با پرداخت کمتر از 400 هزار تومان، 3 روز به یاد ماندنی را در کیش بگذرانند. این در حالی‌ست که در همان زمان از سال ممکن است قیمت تور کیش با هتل 5 ستاره بالای 1 میلیون تومان باشد.
کاهش هزینه‌های پرداختی برای اقامت در کیش می‌تواند دست گردشگران را برای تجربه تفریحات استثنایی این جزیره بازتر کند؛ چرا که بسیاری از گردشگران، هتل را محلی برای استراحت شبانه می‌دانند و بیشتر اوقات سفر را به گشت و گذار در مقصد مشغول هستند. هتل‌های 3 ستاره کیش، بهترین انتخاب برای این دسته از گردشگران هستند؛ هتل‌هایی که امکاناتی مطلوب و باکیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار گردشگران می‌گذارند.