به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۱۳۴۶۹۷

تصاویری از شاسی بلند لکسوس

گروه اقتصادی: قرار بود تا روزهای آینده لکسوس یک نسخه جدید مدل LX 570 خود را که "سوپریر" نام دارد برای برخی از بازارهای آسیایی و روسیه معرفی کند، اما ظاهرا این کمپانی ژاپنی این بار خودش سوپرایز شد و قبل از معرفی رسمی، با تصاویر منتشر شده از خودرواش‌ در فضای مجازی و سایت‌های خبری دنیای خودرو مواجهه گشت.
مدل های 2018 این نسخه لکسوس یک مدل فیس لیفت شده محسوب شده که در مقام یک قدبلند لوکس و با استفاده از شاسی LX ها وارد بازار خواهد شد.
انتشار اولین تصاویر از لکسوس  سوپریر LX 570
اولین چیزی که در این خودرو بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند، اسپورت بودن آن است. سازندگان لکسوس تلاش کرده‌اند تا سپرهای نمای عقب و جلو را به اسپورت‌ترین شکل ممکن طراحی کند. در کنار این سپرهای اسپورت لکسوس در نمای جلو از جدیدترین جلوپنجره خود بهره می‌برد تا سوپریر را اسپورت‌تر نشان دهد. البته جلوپنجره دوکی شکل در این خودرو با یک نوار کرومی قاب شده است. رینگ‌های بزرگتر نیز در اسپورت‌شدن خودرو بی‌تاثیر نیست.
انتشار اولین تصاویر از لکسوس  سوپریر LX 570
با وجود اینکه اطلاعات زیادی در این خصوص مطرح نشده، اما کارشناسان بر این باورند فضای داخلی این خودرو نیز با شکل و شمایلی اسپورت و رنگ‌های جوان‌پسندانه ارائه خواهد شد.
انتشار اولین تصاویر از لکسوس  سوپریر LX 570
آنچه که احتمالا در این خودرو با نسخه‌های قبلی در هماهنگی کامل خواهد بود، موتور 5.7 لیتری و 372 اسب‌بخاری آن است. لکسوس قصد دارد با این خودرو پویایی بیشتری را در بازار ژاپن، بازارهای آسیایی و روسیه شکل دهد.