به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۱۳۴۷۰۸

تیراندازی در کهریزک؛ ۴سرباز کشته شدند

گروه حوادث: تیر اندازی یک سرباز به هم خدمتی هایش در کهریزک ۴ کشته و ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.
بر اساس این گزارش، تیر اندازی در پادگان نظامی نیروی هوایی ارتش واقع در ۶۰متری «شورآباد» به گوش رسیده است و این صدا سبب ایجاد وحشت در مردم منطقه شد. علت این صدا هنوز مشخص نیست اما منابع محلی علت آن را تیراندازی یک سرباز در بخش پادگان نیروی هوایی به سوی تعدادی از هم خدمتی های خود کرده و تعدادی را مجروح کرده است. شنیده می شود، یک سرباز با اسلحه به سوی هم خدمتی های خود حمله ور شده و یک سرگرد و  ۲ سرباز  را با ضرب گلوله از پای درآورده و ۱۲ تن دیگر را نیز زخمی کرده است. پس از این حادثه نیرو ها به سرعت وارد عمل شده و طی این درگیری سرباز مسلح را با شلیک گلوله هدف قرار دادند که وی بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد. علت این حادثه هنوز مشخص نیست و مسئولان در حال بررسی جزئیات بیشتر هستند. بر اساس اظهارات افراد محلی، تعدادی از مجروحین این حادثه به بیمارستان هفتم تیر ری منتقل شده اند.

یکی از عوامل اورژانس بیمارستان هفتم تیر شهرری، در گفتگو با مهر، ضمن تایید انتقال مجروحین پادگان نیروی هوایی ارتش به بیمارستان هفتیم تیر، اظهار داشت: تعداد ۱۰ مجروح به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند. وی اضافه کرد: تعدادی از این افراد پس از انجام درمان اولیه به بیمارستان «بعثت » انتقال یافتند و در حال حاضر هیچ مجروحی در بیمارستان هفتم تیر باقی نمانده است.
بر اساس این گزارش، بازپرس ویژه قتل دادسرای نظامی تهران در محل حادثه حاضر شده است، تا ضمن بررسی‌های میدانی و معاینات محلی گزارشات تکمیلی را در این‌باره تهیه کند.