کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Get Out سودآورترین فیلم سال 2017

16 مرداد 1396 ساعت 13:10

گروه فرهنگی: جردن پیلِ فیلم‌اولی که پیش از این به عنوان عضوی از گروه دونفره‌ی کمدی «کی و پیل» شناخته می‌شد، با فیلم ترسناک هجوآمیزش «بگریز»/ Get Out بهار امسال غوغایی به‌پا کرد.


این فیلم مستقلِ هوشمندانه که سراسر هیجان و تنش است، حسابی مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و علاوه بر این‌ها، دوباره بحث‌های نژادی و تبعیض‌های حاکم بر جامعه‌ی معاصر آمریکا را به میان کشید. در ضمن «بگریز» پر از آتش‌بازی‌های سیاسی است که آن را به‌مراتب پرجزییات‌تر و فکورانه‌تر از فیلم‌های مشابهش کرده است.

 
«بگریز» سودآورترین فیلم سال 2017 شد

در هر صورت این فیلم به پدیده‌ی گیشه‌ی سینماهای آمریکای شمالی بدل شد و با بودجه‌ای چهارونیم میلیون دلاری، به فروش جهانی ۲۵۲ میلیون دست یافت؛ و این‌ها، ارقامی هستند که «بگریز» را به سودآورترین فیلم سال ۲۰۱۷ تا این‌جای کار بدل کرده‌اند. بی‌تردید این موفقیت به‌واسطه‌ی تبلیغات شفاهی منتقدان و تماشاگران میسر شده است. نقدهای مثبت «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۹ از ۱۰۰ (البته با محاسبه‌ی میزان مثبت بودن نقدها) را برای فیلم به ارمغان آورده‌اند.البته فیلم پیل تنها اثر مستقل امسال نیست که به یک بلاک‌باستر بدل شده است. فیلم جدید ام. نایت شیامالان با عنوان «شکاف»/ Split که بازگشت تمام‌عیاری را برای او رقم زده است، با فاصله‌ی کمی در رتبه‌ی بعدی قرار دارد. این فیلم با بودجه‌ای نُه میلیون دلاری و هزینه‌های بازاریابی سی میلیونی‌اش، به فروش جهانی ۲۷۷ میلیون رسیده است.


کد مطلب: 134738

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/134738/get-out-سودآورترین-فیلم-سال-2017

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir