به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۳۴۷۶۲
بلندمدت در ایران می‌مانیم

رنو: قرارداد با ایران استثنایی است

گروه اقتصادی: قائم مقام ارشد گروه خودروسازی رنو، قرارداد سه جانبه با ایرانی ها را قراردادی استثنایی خواند و گفت: با این قرارداد شاهد حضور بلند مدت رنو در ایران خواهیم بود.
رنو: قرارداد با ایران استثنایی است
به گزارش ایسنا، تیری بلوره در آیین امضای قرارداد همکاری مشترک در زمینه توسعه و تولید خودروهای جدید در ایران که با حضور مسئولانی از این شرکت، وزیر صنعت و مسئولانی از ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح در محل ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: مفتخریم که امضا قراردادی استثنایی را با ایدرو و گروه نگین در یکی از استراتژیک‌ترین کشورها برای رنو یعنی ایران را به امضا می‌رسانیم. در دنیای رنو ایران شناخته شده است به خاطر پتانسیل‌های خوب صنعتی، زیرساخت های خودروسازی، نیروی انسانی توانمند، شرایط ژئوپولیتیک استثنایی و همینطور فرهنگی غنی که از نکات بسیار مهمی برای فرانسه به شمار می‌رود.

به گفته قائم مقام ارشد گروه خودروسازی رنو، توافق مذکور تفاهمی استثنایی در تاریخ صنعت خودرو ایران به جهت سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی داخلی سازی و پرورش استعدادهای ایرانی به شمار می رود. علاوه بر این ایجاد مرکز مهندسی و خرید تولید خودروهای به روز و صادرات در جهت تکمیل و توسعه زنجیره کامل ارزش در ایران مدنظر قرار گرفته است. بلوره با بیان اینکه رنو با حضور بدون وقفه در ایران از سال ٢٠٠٤ تعهد خود را ثابت کرده است، عنوان کرد: امضای این قرار داد تعهد و خواست قوی ما را برای حضور بلند مدت در ایران تایید می‌کند تا به عنوان شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران همکاری های لازم را داشته باشیم و خوشحالیم که این سرمایه گذاری مشترک را با دو شریک قابل اعتماد خود یعنی ایدرو به عنوان نماینده دولت و گروه نگین به عنوار نماینده بخش خصوصی انجام می دهیم، همکاری ما با دو شریک قدیمی خود ایران خودرو و سایپا همچنان ادامه خواهد داشت و در آینده گسترش می یابد.وی افزود: این قرارداد قدمی رو به جلو و بلند برای همکاری مستمر میان ایران و رنو به شمار می رود و ارزش های مشترکی برای طرفین خواهد داشت.