به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۳۴۸۰۳

جدیدي: قاليباف بايد استیضاح شود

گروه جامعه: عضو شورای اسلامی شهر تهران در روزهای پایانی شورای شهر و شهرداری تهران، خواستار استیضاح شهردار تهران به دلیل واگذاری یک زمین به موسسه خیریه امام رضا (ع) شد.

عباس جدیدی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه شهرداری تهران تخلفی در واگذاری غیرقانونی یک زمین به متراژ 6900 متر مربع به موسسه متوسلین به امام رضا (ع) با موضوع ساخت بیمارستان پروفسور سمیعی داشته است، گفت: این زمین با ترک تشریفات و بدون برگزاری مزایده و بدون قیمت‌گذاری و در حالی که در محدوده زمین‌های ذخیره وجود داشت به این خیریه واگذار شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این واگذاری به دستور قائم‌مقام شهرداری تهران بوده است، افزود: شهرداری منطقه مذکور نیز تخلفاتی داشته چراکه این تخلفات را به کمیسیون ماده 100 اعلام نکرده و در شورای معماری مناطق نسبت به بررسی تخلفات اقدام خواهد کرد. همچنین موضوع به کمیسیون ماده 12،  7 و 5  ارجاع داده نشد و برهمین اساس درخواست می‌شود محمدباقر قالیباف، شهردار تهران استیضاح شود و تمام مقصران در این پرونده که تعدادی از اعضای شورا نیز در آن حضور دارند نقششان مورد بررسی قرار گیرد.