به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۱۳۵۱۱۵

وین دیزل در تور «سریع و خشمگین»

گروه فرهنگی: وین دیزل در فیسبوک اعلام کرد که در شوی زنده «سریع و خشمگین» بازی خواهد کرد.
به گزارش مهر، به نقل از آسوشیتدپرس، کمپانی یونیورسال تور بین‌المللی بر مبنای فیلم پرفروش «سریع و خشمگین» ‌تدارک دیده که ژانویه آغاز می‌شود.
 
وین دیزل با تور «سریع و خشمگین» همراه می‌شود

دیزل که در مجموعه فیلم «سریع وخشمگین» در نقش دومینیک تورتو بازی کرده در پستش نوشت: همانطور که می‌دانید کار من با «سریع وخشمگین» هیچوقت تمام نمی‌شود و این چیزی است که من آن را مدیون شماها هستم.وی افزود: من در نیویورک هستم، باور کنید یا نه، ما داریم چیزی را فیلمبرداری می‌کنیم که یک هنر حسابی خواهد بود، چیزی که تا پیش از این هرگز کسی انجام نداده و آن یک شوی زنده است.

این بازیگر همچنین به طرفدارانش گفت که این نمایش در بریتانیا اولین بار نمایش داده خواهد شد.وی نوشت: فکر می‌کنم این نمایش اولین بار در سالن O۲  آرنا در لندن نمایش داده شود ولی بعد به سراسر جهان می‌رود و ما از این بابت خیلی هیجان زده هستیم.دیزل افزود: این راهی خواهد بود که شما بتوانید یک اکشن دست اول ببینید، این اولین باری است که چنین کاری انجام می شود.این فیلم نمایشی شامل بازآفرینی برخی از صحنه‌های بدلکاری و اکشن ماشین‌ها در هشت فیلم این مجموعه است. تهیه کنندگان کریس هیوز و جیمز کوک-پریست هستند و رونالدل فرنچ به عنوان نویسنده-کارگردان این شو را می‌سازد.قسمت نهم از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین»  قرار است ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ و قسمت دهم ۲ آوریل ۲۰۲۱ راهی سینماها شود.