به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۳۵۱۹۷

مدل ارزان‌تر شورولت کامارو SS

گروه اقتصادی: حتی اگر ارزان‌تر باشد، باز هم قدرتمند است. شورولت احتمالا مدل ارزان‌تر کامارو SS را برای رقابت با همتای وطنی خود یعنی فورد موستانگ GT به بازار عرضه می‌کند. این خودرو با مشخصات فنی مطلوب و ظاهر اسپرت می‌تواند به رقیبی خطرناک برای خودروهای هم‌کلاس خود تبدیل شود.
 
 مدل ارزان‌تر شورولت کامارو SS در راه است

یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر، نیروگاه قدرتمند مدل استاندارد شورولت کامارو SS است؛ موتوری که می‌تواند با قدرت ۴۵۵ اسب‌بخار زمین را به لرزه درآورد. ظرف ۴٫۱ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این آمریکایی اسپرت ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت است که این اعداد و ارقام نسبت به قیمت و خودروهای هم‌کلاس خود، شتاب خوبی محسوب می‌شود. شورولت کامارو SS با قیمت ۳۷٫۹۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.
 
 مدل ارزان‌تر شورولت کامارو SS در راه است

از خودروهای رقیب و هم‌کلاس بد نیست به رقبای وطنی شورولت کامارو SS اشاره کنیم؛ فورد موستانگ GT که توان ۴۳۵ اسب‌بخاری دارد، با قیمت ۳۵ هزار دلار به بازار عرضه می‌شود. هم‌چنین دوج چلنجر با توان ۳۷۵ اسب‌بخار، ۳۲٫۹۹۵ دلار قیمت دارد. علاقمندان می‌توانند مدل ارزان‌قیمت شورولت کامارو اس‌اس را با قیمتی ۲۶٫۹۰۰ دلار به فروش خواهد رفت. خودرویی که یک پیشرانه‌ی توربوشارژ با حجم ۲ لیتر دارد و می‌تواند حداکثر توان ۲۷۵ اسب‌بخار را تولید کند.
 
 مدل ارزان‌تر شورولت کامارو SS در راه است

یک گزینه‌ی دیگری هم پیش روی مشتریان است که قدرت بیشتری نسبت به این مدل ارزان‌قیمت دارد؛ این مدل با یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی و حجم ۳٫۶ لیتر که توان ۳۳۵ اسب‌بخاری دارد، برای مشتریان با قیمت ۲۸٫۳۹۵ دلار آب می‌خورد. در نظر داشته باشید که قوی‌ترین مدل این خانواده با قیمت ۶۱٫۱۴۰ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این قیمت در ازای قلب قدرتمند ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۶٫۲ لیتر است که توان ۶۵۰ اسب‌بخار تولید می‌کند. یک جعبه دنده‌ی ۱۰ سرعته خودکار دارد و ظرف ۳٫۵ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
 
 مدل ارزان‌تر شورولت کامارو SS در راه است