کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جیمز باند بعدی من هستم

دنیل کریگ سرانجام سکوتش را شکست

25 مرداد 1396 ساعت 11:34

گروه فرهنگی: دنیل کریگ در برنامه استیون کولبرت حاضر شد و تایید کرد که بار دیگر در نقش جیمز باند به پرده سینما باز خواهد گشت.


دنیل کریگ که پیش از این چهار بار در نقش مامور «۰۰۷» بر پرده سینما ظاهر شده است، به گمانه‌زنی‌ها درباره جیمز باند بعدی پایان داد.او سه‌شنبه به برنامه استیون کولبرت رفت و در گفت‌وگو با مجری سرشناس برنامه‌های گفت‌وگو محور خبر حضورش در نقش جیمز باند را تایید کرد. پیش از این نشریاتی مانند نیویورک تایمز و گاردین از حضور او در این نقش خبر داده بودند. کریگ در گفت‌وگو با کولبرت اعلام کرد که برای آخرین بار در این نقش ظاهر خواهد شد. او در این باره گفت: «دوست دارم در اوج از نقش بیرون روم و بیش از این نمی‌توانم صبر کنم.»
جالب است که او پیش از حضور در برنامه کولبرت به رادیو بوستون گفته بود: «دوست ندارم خیالات شما را خراب کنم اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است. اخبار زیادی درباره حضور من در نقش جیمز باند شنیده می‌شود اما هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است. من برای بالا بردن رقم قرارداد نیست که در پذیرفتن نقش تعلل می‌کنم، بلکه دلایل کاملا شخصی برای این کار دارم.»او در توضیح مصاحبه‌اش با رادیو بوستون به کولبرت گفت: «از همه افرادی که امروز در این باره با آن‌ها گفت‌وگو کردم عذرخواهی می‌کنم. می‌خواستم برای نخستین بار این خبر را به تو بدهم.»
«کازینو رویال» در سال ۲۰۰۶، نخستین بار کریگ را در قامت جیمز باند به جهانیان معرفی کرد. از آن پس او در فیلم‌های «ذره‌ای آرامش»، «اسکای فال» و «اسپکتر» در نقش جیمز باند ظاهر شد.او پس از بازی در فیلم «اسپکتر» اعلام کرد که دیگر در این نقش بازی نخواهد کرد و ترجیح می‌دهد به جای این کار با شیشه رگش را بزند. کریگ در توضیح اظهارنظر جنجالی‌اش درباره کناره‌گیری از این نقش گفت: «دلیلی برای عذرخواهی درباره آن نمی‌بینم. آن زمان تازه چند روز از پایان فیلمبرداری «اسپکتر»‌ گذشته بود و فردی از من پرسید که دوباره نقش را بازی می‌کنی که قطعا جواب من نه بود. البته به شکلی احمقانه پاسخ دادم.»قسمت بعدی سری فیلم‌های جیمز باند هنوز عنوانی ندارد و در مرحله پیش تولید است. زمان اکران فیلم نوامبر سال ۲۰۱۹ تعیین شده است.


کد مطلب: 135206

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/135206/دنیل-کریگ-سرانجام-سکوتش-شکست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir