به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۱۳۵۲۱۹

دایی: به خانواده میناوند چه کار دارید؟

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: همیشه برای استقلال احترام زیادی قائل بوده‌ام اما دوست نداریم به این تیم امتیاز بدهیم.
به گزارش ایسنا، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ما فردا (پنج‌شنبه) بازی خیلی سنگینی را مقابل استقلال در پیش داریم. همیشه احترام خاصی برای این تیم و هوادارانش قائل بوده‌ام. مطمئنا بازی فردا بازی حساسی برای هر دو تیم است. ما به هیچ عنوان دوست نداریم امتیاز از دست دهیم.  او افزود: ما تیم جوان و خوبی را در اختیار داریم که بازیکنانش درحال هماهنگ شدن هستند. در این هفته خوب تمرین کردیم. تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد بازی خوبی را می‌بینیم.
 
بارسلونا هم مالکیت توپ دارد اما نقطه ضعف هم دارد
سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای مهار استقلال دارد، گفت: بارسلونا هم مالکیت توپش بالا است ولی می‌بینیم که رئال بهتر از بارسلونا در این سال‌ها نتیجه گرفته است. مالکیت مهم است ولی ما روی این مساله کار کرده‌ایم. می‌خواهیم با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم. هر تیمی نقاط ضعف و قدرت دارد. ما روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده‌ایم.  وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که خواسته به سایپا آمده‌اند، گفت: بازیکنانی که می‌خواستیم، مبالغ‌شان خیلی بالا بود. برخی از این بازیکنان به باشگاه‌هایی رفته‌اند که دو برابر پول ما را می‌دادند. به نظرم موفقیت فعلی ما مرهون زحمات کارگران و مدیرعامل و بازیکنان است.
 
دایی درباره ماجرای کودکی که دست او را بوسید، گفت: من آنجا اعتقاد قلبی‌ام را گفتم. به چیزی که اعتقاد داشته باشم، آن را می‌گویم. تنها کسانی که شایسته‌اند تا دستشان بوسیده شود، پدر و مادر هستند. من اصلا نمی‌دانستم که کسی فیلم‌برداری می‌کند. اگر می‌دانستم صحبتی نمی‌کردم. در آن لحظه مجبور شدم آن صحبت را بکنم.  وی در ادامه بیان کرد: من خودم را اسطوره نمی‌دانم. اهل تظاهر و ریا نیستم و همیشه هم یک رو بوده‌ام. از خدا می‌خواهم که همیشه همین‌گونه باشم. کسانی که مردم آنها را دوست دارند، مسئولیت‌شان خیلی سنگین است. متاسفانه تا کسی کار بدی بکند، به همه ربطش می‌دهند. مثلا یک حاج آقایی خطا کند می‌گویند اسلام خطا کرده است. قشر ما می‌تواند در سالم‌سازی جامعه نقش داشته باشد.
میناوند قصد توهین به استقلالی‌ها نداشت
 
او در پاسخ به سوالی درباره اظهارات میناوند علیه منصوریان و رحمتی هم گفت: هر کسی مسئول اعمال و گفتار خودش است. من نمی‌توانم روی این مساله نظری بدهم اما عکس‌العمل‌های زشتی که در فضای مجازی به من نشان دادند، اصلا شایسته فرهنگ ما ایرانی‌ها نیست. در هیچ جای دنیا چنین چیزی را نمی‌بینید. اگر آقای میناوند نظر خودش را گفته و متاسفانه استقلالی‌ها توهین تلقی‌اش کرده‌اند، چه ربطی به خانواده و پسرش دارد؟ مهرداد نباید این‌گونه صحبت می‌کرد. گزارشگر اصرار می‌کند که میناوند صحبتی بکند، چرا گردن مهرداد می‌اندازید؟ من مطمئنم که او قصد توهین نداشته و تنها چون شوخ طبع است این حرف را زد. چرا گزارشگر این همه اصرار می‌کند؟ اصلا کار درستی نبود و پاسخ استقلالی‌ها هم در فرهنگ ما مورد قبول نیست. اگر میناوند حرفی زده با خود او کار داشته باشید، به خانواده‌اش چه کار دارید؟
 
 
فرقی ندارد کجا با استقلال بازی کنیم
سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که چقدر باشگاهش به استانداردهای AFC رسیده است، گفت: این را بهتر است مدیران سایپا جواب دهند نه من. در کل سایپا از باشگاه‌هایی است که از قدیم اصول حرفه‌ای را رعایت کرده و فکر نمی‌کنم این باشگاه مشکل مجوز حرفه‌ای‌گری داشته باشد. اگر این مساله اجرایی شود، باشگاهی مثل نفت تهران نمی‌تواند ۱۰۰ خانواده را دچار آسیب کند و جواب‌گو هم نباشد.  دایی درباره جابه جایی مکان بازی تیمش با استقلال هم گفت: برای ما فرقی ندارد که بازی کجا باشد. برای برد بازی می‌کنیم. ان شاءالله فردا هم تیمی که بهتر بازی کند برنده خواهد بود. ما تمرینات را پشت سر گذاشتیم و ان‌شاءالله موفق می‌شویم. این مسائل به مدیریت ربط دارد نه ما.  سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا لیگ امسال با کیفیت‌تر خواهد بود، گفت: قبلا هم گفته‌ام که امسال لیگ سخت‌تری داریم. امسال رقابت خیلی بین پایین و بالای جدول نزدیک خواهد بود.