به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۱۳۵۲۲۸

گوشی‌های لوکس ورتو حراج شد

گروه اقتصادی: شرکت «ورتو» (Vertu) که به عنوان یک سازنده گوشی‌های بسیار لوکس و گران قیمت شناخته می‌شود سال گذشته یکی از کارخانه‌های خودش در کشور انگلیس را تعطیل کرد و حالا هم برخی از گوشی‌های خودش را به حراج گذاشته است.
شرکت «ورتو» (Vertu) که به عنوان یک سازنده گوشی‌های بسیار لوکس و گران قیمت شناخته می‌شود سال گذشته یکی از کارخانه‌های خودش در کشور انگلیس را تعطیل کرد و حالا هم برخی از گوشی‌های خودش را به حراج گذاشته است.
 
گوشی‌های لوکس ورتو حراج شد 
 
این حراج شامل ۱۰۵ گوشی ورتو می‌شود که از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ ساخته شده‌اند و قیمت آن هم از ۲۶ هزار دلار شروع می‌شود. برخی از این گوشی‌ها ارزشی بالاتر از این قیمت دارند چرا که در ساخت آن‌ها از طلای ۱۸ عیار، تیتانیوم و فولاد زد زنگ استفاده شده است. حتی برای ساخت برخی از این گوشی‌ها از الماس هم استفاده شده.  گفته شده برخی از این گوشی‌ها به خوبی کار می‌کنند و تعداد از آن‌ها هم کار نمی‌کنند. برخی از این گوشی‌ها در زمانی که ورتو از شرایط مالی بهتری برخوردار بود با قیمت نزدیک به ۳۰ هزار دلار هم به‌فروش رفته‌اند. حتی این گوشی‌ها از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار بودند. سال گذشته هم این شرکت سه مدل گوشی ارزان قیمت راهی بازار کرد که البته ۴۲۰۰ دلار قیمت داشتند.
 
گوشی‌های لوکس ورتو حراج شد 
 
البته به نظر نمی‌رسد که قیمت ۲۶ هزار دلار برای ۱۰۵ گوشی بسیار لوکس چندان بالا باشد؛ اما قطعا در حراجی این قیمت بالاتر هم خواهد رفت.