به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۳۵۲۴۴
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

گرمای اهواز، کدام فولاد را ذوب می‌کند؟

گروه ورزشی: هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جمعه ۲۷ مرداد با ۳ دیدار به پایان می‌رسد.
گرمای اهواز، کدام فولاد را ذوب می‌کند؟

به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال درحالی جمعه ۲۷ مرداد ماه به انجام می‌رسد که شش تیم در مشهد، رشت و اهواز به مصاف هم می‌روند.

پدیده - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه ثامن مشهد

نخستین بازی روز جمعه میان شاگردان مهاجری و ویسی برگزار می‌شود. تیم میزبان در هفته گذشته با دو گل مغلوب صنعت نفت آبادان شد تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کند. شاگردان مهاجری پیش از این شکست، مقابل پیکان متوقف شده و توانسته بودند سنگین‌ترین شکست سپاهان در لیگ برتر را رقم بزنند. تیم مشهدی با چهار امتیاز و به لطف تفاضل گل بالا در رتبه ششم قرار دارد و امید زیادی به پیروزی در این بازی خانگی دارند.

در سوی دیگر نیز تیم عبدالله ویسی است که با یک پیروزی، یک مساوی و یک شکست و با چهار امتیاز در رده هشتم قرار دارد. ستاره این روزهای استقلال خوزستان وحید شیخ ویسی دروازه‌بان این تیم است که اهوازی‌ها چهار امتیاز خود در دو هفته ابتدایی را مدیون او هستند. کرملاچعب هم که دو هفته قبل به این تیم منتقل شد، توانست نخستین گل خود را مقابل سایپا به ثمر برساند.

پدیده: ۳ بازی، ۴ امتیاز، رده ششم

استقلال خوزستان: ۳ بازی، ۴ امتیازی، رده هشتم

سپیدرود رشت – پیکان؛ ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه عضدی رشت

شاید در نگاه اول دیدار ساده‌ای برای شاگردان جلالی باشد زیرا با تیم ته جدولی و بدون امتیاز شمالی بازی دارند اما این دیدار را می‌توان یکی از آزمون‌های سخت پیکانی‌ها دانست.

سپیدرود رشت علی رغم شکست در هر سه بازی قبلی خود، توانست حریفان خود را به دردسر بیندازد. باید دید آیا شاگردان نظرمحمدی می‌توانند پس از سال‌ها در دیداری خانگی و با حضور پرشور هواداران، نخستین‌ امتیازهای لیگ برتری خود را به دست آورند یا خیر.

پیکان نیز برخلاف پارسال عملکرد خوبی در بازی‌های ابتدایی خود نداشت و با دو تساوی و یک شکست و کسب تنها دو امتیاز در رده‌های پایین جدول به سر می‌برد. شاگردان جلالی هنوز نتوانسته‌اند با رفتن یزدانی، منشا و نعمتی کنار بیایند و خریدهای جدید این تیم هم عملکرد خوبی نداشتند و یکی هم مثل مهاجم نیجریه‌ای‌شان به بیماری مالاریا مبتلا شد. خودروسازان انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل سپیدرود و ثابت کردن خود به "آقا معلم" دارند.

سپیدرود رشت: ۳ بازی، بدون امتیاز، رتبه شانزدهم

پیکان: ۳ بازی، ۲ امتیاز، رتبه سیزدهم

فولاد – گسترش فولاد؛ ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه غدیر اهواز

مصاف دو تیم فولادی در گرمای اهواز شاید از این نظر مهم باشد که لوکا بوناچیچ مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد. تبریزی‌ها که با رفتن کمالوند و از دست دادن چند بازیکن مهم خود اوضاع مساعدی ندارد و می‌خواهند با پیروزی مقابل فولادی‌ها از قعرنشینان جدول جدا شوند.

پورموسوی نیز که این فصل تعدادی از بازیکنان خود را از تیم همشهری یعنی استقلال خوزستان جذب کرده است، هفته قبل مقابل سیاه‌جامگان نخستین پیروزی‌اش را کسب کرد. یک تساوی، یک پیروزی و یک شکست، باعث شده فولادی‌ها بعد از سه هفته در جایگاه دهم قرار بگیرند.

فولاد: ۳ بازی، ۴ امتیاز، رتبه دهم

گسترش فولاد: ۳ بازی، ۳ امتیاز، رتیه دوازدهم