به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۱۳۵۲۹۰

ابتکار: راه مولاوردی را ادامه می‌دهم

گروه سیاسی: معاون زنان و امور خانواده در دولت دوازدهم گفت: راه مولاوردی را در این معاونت ادامه می‌دهم و قصدمان این است که در حوزه زنان و خانواده ساختار‌ها را تقویت کنیم.
معصومه ابتکار در گفتگو با ایلنا در پاسخ به سوالی درباره سمت جدید خود در دولت به عنوان معاون امور زنان و خانواده و همچنین علاقمندی ‌اش به سازمان محیط زیست گفت: سوال سختی است. من هر دوسمت  را دوست دارم اما قطعا در هر پست و مقامی که خدمت کنم  یک محیط‌بان و حامی محیط زیست هستم.  او تاکید کرد: محیط زیست با خون، وجود، تفکر و اندیشه‌ام عجین شده است و هر جا باشم محیط زیستی فکر می‌کنم و سبز می‌اندیشم.  معاون رییس‌جمهور بااشاره به رابطه میان معاونت زنان و سازمان محیط زیست گفت: قطعا فکر می‌کنم سازمان محیط زیست و معاونت زنان باتوجه به نگاهی که به توسعه پایدار دارند می‌توانند به دولت کمک کنند.
 
ابتکار با اشاره به نقش فعال زنان در حفظ محیط زیست ادامه داد: خانم‌ها درعرصه‌های محیط زیستی نقش‌آفرینی بسیاری داشته‌اند و همیشه پیشرو در حفظ محیط پیرامون خود بوده‌اند.  او تاکید کرد: زنان ما آسیب‌های جدی از محیط زیست و آلودگی‌های آن دیده‌اند که امیدوارم در سمت جدید خدمات بیشتری به مردم و خصوصا خانواده‌ها ارائه دهیم.  ابتکار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای معتقدند شما در سازمان محیط زیست کارایی بیشتری خواهید داشت تا معاونت زنان عنوان کرد: آقای رئیس جمهور هر کجا که تشخیص بدهند خدمت می‌کنیم. ما سرباز کشورمان و تابع رئیس دولت هستیم و امیدوارم بتوانم در عرصه زنان و خانواده گام‌های موثری بردارم.
 
او تاکید کرد : قصدمان این است که در حوزه زنان و خانواده ساختار‌ها را تقویت کنیم. ما می‌خواهیم به صورت جامع وکامل به دنیای زنان بپردازیم.  معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: راه ملاوردی را ادامه می‌دهم و معتقدم ایشان زنی توانمند، موفق و محبوبیت بسیار بالایی دارد. قطعا مسیر‌ها را ادامه می‌دهیم و مسیرهای جدیدی نیز بازخواهیم کرد.  ابتکار افزود: قصد داریم در مباحث حقوقی همکاری‌هایی با مجلس و ستادهای فرابخشی داشته باشیم.  او در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر اینکه گفته می‌شود رئیس جمهور تلاش‌های بسیار زیادی برای حضور زنان در کابینه انجام داد اما به ثمر نرسید گفت: تلاش‌ها صورت گرفت اما این اتفاق نیفتاد. خانم مولاوردی یک لیست بلند بالایی از زنان توانمند تهیه کرده بودند تا زنان با توجه به سوابق و توانایی‌هایشان در کابینه حضور داشته باشند.  معاون رییس‌جمهور اظهار کرد: در دولت دوازدهم ما در سطح معاونین از خانم‌های بسیار زیادی استفاده خواهیم کرد. در سازمان محیط زیست دو تن از معاونین من خانم بودند که اتفاق خوبی رقم خورد.