به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۱۳۵۵۱۷
استقلال تهران 0 .............. پدیده مشهد 2؛

آیا منصوریان از استقلال خداحافظی کرد؟

گروه ورزشی: استقلال در یک بازی پرماجرا با دو گل مغلوب پدیده شد تا همچنان با 4 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی بماند.
آیا منصوریان از استقلال خداحافظی کرد؟
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال پس از این شکست که با گل های محمد قاضی (15) و حسین مهربان (72) به ثمر رسید، در میانه میدان نمایشی اجرا کرد که به نظر می رسید استعفای او را در پی داشته باشد. زمانی که منصوریان با بازیکنان پدیده و کادرفنی این تیم خوش و بش می کرد، رضا مهاجری از او می خواست که از رفتن منصرف شود. باید منتظر اتمام این ماجرا ماند.
 
استقلال تهران- پدیده خراسان/ ورزشگاه آزادی تهران - ساعت 18:00 / تماشاگر: 18 هزار نفر
علیرضا فغانی – رحیم شاهین – ایوب غلامزاده – علی صفایی – ناظر: علیرضا یزدانی
اخطار
محمد قاضی 17 از پدیده
حسن بیت سعید 44 از استقلال
پژمان منتظری 85 از استقلال
 
ترکیب استقلال تهران
مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن (56 - چپاروف)، داریوش شجاعیان، مجتبی جباری (54 - فرشید اسماعیلی)، حسن بیت سعید و علی قربانی (67 - قائدی)
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
ترکیب پدیده مشهد
شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان (84 - مهدی مهدیخانی )، امین قاسمی نژاد (48 - حسین مهربان)، محمدرضا خلعتبری(68 - میلاد کمندانی) و محمد قاضی
سرمربی: محمدرضا مهاجری
 
شرح بازی
استقلال  20 دقیقه اول بازی را بسیار بد شروع کرد و اشتباه بازیکنان این تیم در پاسکاری باعث شد حتی یک موقعیت هم نصیب آبی ها در دقایق ابتدایی بازی نشود. در دقیقه 14 محمدقاضی از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد تا استرس نتیجه نگرفتن کاملا بر اردوی آبی ها مسلط شود. استقلال بعد از گل حدود 15 دقیقه بر بازی مسلط شد و چند موقعیت خوب بدست آورد که این موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت. در این دقایق از بازی شجاعیان و علی قربانی توپ را از دو قدمی دروازه از دست دادند. اما بعد از گذشت این دقایق بازی افت کرد و استقلال مثل بازی های گذشته توفیقی در ایجاد موقعیت نداشت تا آبی‌ها نیمه اول را با شکست به رختکن بروند.
در نیمه دوم استقلال با تعویض‌های منصوریان بازی بهتری را نسبت به نیمه اول ارائه کرد. در این نیمه با حضور چپاروف، اسماعیلی و قائدی استقلالی‌ها توانستند چندین موقعیت گل روی دروازه پدیده ایجاد کنند، در این دقایق حرکات تکنیکی قائدی و فرشید اسماعیلی جذابیت بیشتری به بازی آبی‌ها بخشیده بود. اما تعویض‌های تهاجمی پدیده و البته استفاده آنها از ضد حملات و سرعت بازیکن تعویضی این تیم یعنی حسین مهربان موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد کرد که در یکی از این موقعیت ها پاس زیبای اکبر ایمانی در موقعیت تک به تک به حسین مهربان رسید و او با یک بغل پا دروازه رحمتی را برای بار دوم گشود. این شکست، سومین شکست استقلال در پنجمین بازی لیگ بود و شرایط منصوریان را برای ادامه کار سخت تر کرد.
 
 شرح گل
1-0 (پدیده): اکبر صادقی مدافعان استقلال را به هم ریخت و پاس او به محمدقاضی با ضربه فنی این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد تا آبی ها در دقیقه 15 از حریف خود عقب بیفتند.
2-0 (استقلال ): پاس عالی از اکبر ایمانی به حسین مهربان رسید و او با یک ضربه فنی دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.

آیا منصوریان از استقلال خداحافظی کرد؟
باخت غیرمنتظره استقلال مقابل پدیده، یک بار دیگر با وسعت بیشتر کل ورزشگاه را علیه سرمربی استقلال و بازیکنان این تیم کرد.اتفاقات عجیب بازی از زمانی شروع شد که آبی ها گل دوم را از پدیده دریافت کردند. درست در زمانی که هواداران استقلال  مشغول تشویق تیم و فرمان حمله و بازی رو به جلو بودند، گل حسین مهربان به ناگاه جو ورزشگاه را علیه آبی ها کرد. هواداران در این لحظه یک صدا علیه علیرضا منصوریان شعار دادند و خواستار استعفای او شدند. منصوریان که دو روز پیش از هیات مدیره باشگاه پیام حمایت دریافت کرده بود، امروز با شعارهای یکصدای هواداران مورد استیضاحی عجیب قرار گرفت. او که البته از شوریدن سکوها علیه خودش از بازی قبل مقابل سایپا باخبر شده بود، این بار دیگر مثل افرادی که شکست را پذیرفته اند رفتار کرد. عجیب ترین کار او ترک محوطه فنی و حضور در کنار رضا مهاجری بود؛ مربی پدیده که خودش هوادار استقلال است. 
 

منصوریان خود را به مهاجری رساند دست او را گرفت و دقایقی با او صحبت کرد. بعد از آن هم وقتی داور سوت پایان را زد، به میانه میدان رفت و بازیکنان را دور خود جمع کرد تا هواداران در شعار دادن خود را تخلیه کنند. این اتفاق با شعارهای یکصدای طولانی ادامه یافت و منصوریان و بازیکنان که از بین آنها فقط روزبه چشمی تشویق شده بود، به رختکن رفتند. جالب اینکه مهاجری در خوش و بش پایان بازی تلاش می کرد به منصوریان بگوید از استقلال کنار نکشد چون روزهای خوب این تیم از راه خواهند رسید. سرمربی استقلال اما زمین آزادی را بوسیده و احتمالا خود را برای ترک تیم آماده می کند. البته همه این ها در حد گمانه زنی است تا او در نشست مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. اگر او قصد به ترک تیم کرده باشد، پایان ناخوشایندی برای این ستاره سابق آبی ها رقم خواهد خورد؛ مردی که دوست داشت تیمش را به قهرمانی لیگ و آسیا برساند.