به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۱۳۵۵۶۰
سیدحسن خمینی:

شورای پنجم به تخلفات مالی حساس باشد

گروه سیاسی: تولیت مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: اعضای شورای پنجم باید نسبت به مشکلات و تخلفات مالی حساسیت بالایی داشته باشند و نباید بگذارند، گرد اتهام مالی روی شانه شورا باشد.
شورای پنجم به تخلفات مالی حساس باشد
به گزارش  ایلنا، سیدحسن خمینی در جمع اعضای شورای پنجم و شهردار تهران که برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حرم ایشان حضور بهم رساندند، گفت: دوره مسئولیت جدید را به نوبه خود به همه اعضای شورا تبریک می‌گویم و به نظرم دوستان شورا مجموعه‌ای از نیروهای باسواد، باسابقه و جوان را گرد هم آوردند. در همین راستا امید زیادی به موفقیت شما وجود دارد.او ادامه داد: مسجدجامعی دوران طولانی در شورای شهر مشغول بودند و آقای الویری خود سابقه کار به عنوان شهردار تهران را دارند برادر ما آقامحسن نیز خود به نوعی بنیانگذار و پدید آورنده مترو محسوب می‌شود علاوه بر وجود اعضای توانمند در شورای پنجم این شورا اعتماد قوی مردم تهران را به همراه خود د ارد و در هیچ دوره‌ای چنین رای بالایی سابقه نداشته است.
تولیت مرقد مطهر امام خمینی(ره) ادامه داد: هم قدردان خود باشد و هم اعتماد و توانمندی مردم را دست کم نگیرید و در مقابل از آنچه مصلحت مردم است کوتاه نیایید.سیدحسن خمینی با تاکید بر اینکه عقبه اجتماعی که پشت لیست شورای پنجم قرار گرفت سرمایه محسوب می‌شود، ادامه داد: این عقبه اجتماعی سرمایه بزرگی محسوب می‌شود که انتظار مردم از شورا را افزایش خواهد داد. امروز با انتخاب نجفی با عنوان شهردار کار خوبی صورت گرفت، ایشان نیاز به معرفی من ندارد، از زمان کابینه موسوی حضور داشتند و در دوران آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاتمی و بقیه دوران‌ها نیز سمت‌هایی را در حوزه‌های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی بر عهده داشتند، انتخاب ایشان به راستی شایسته است و با حضور او روزهای خوبی در انتظار مردم تهران خواهد بود.
او ادامه داد: دوستان ما در شورای شهر باید مشکلات مردم را به صورت ارزان‌تر و بهتر حل و فصل کنند در همین راستا در قدم اول باید مشکلات را شناسایی کرده و بعد برای حل آنها برنامه داشته باشند.یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی ضمن تشکر از قالیباف و شورای چهارم خاطرنشان کرد: اعضای شورای پنجم باید نسبت به مشکلات و تخلفات مالی حساسیت بالایی داشته باشند و نباید بگذارند گرد اتهام مالی روی شانه شورا باشد و این حساسیت باید هم در مرحله ثبوتی و هم اثباتی باشد.