به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۳۵۶۵۰

اولویت‌ها و فوریت‌های شهرداری تهران

گروه جامعه: شهردار تهران با اشاره به تهیه لیستی از اولویت‌ها و فوریت‌ها برای شهر تهران، گفت: قطعا اولویت‌ها و فوریت‌ها با در نظر گرفتن تفاوت میان آنها به صورت مجزا پیگیری و در خصوص آنها تصمیم گیری خواهد شد.
اولویت‌ها و فوریت‌های شهرداری تهران
به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدعلی نجفی، صبح امروز (شنبه) به عنوان نخستین روز کاری خود از هنگام ورود به محل کار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هنوز کار رسمی من در شهرداری تهران آغاز نشده است، چرا که تا به این لحظه حکم مسئولیتم در مجموعه شهرداری تهران توسط وزارت کشور ابلاغ نشده است.وی ادامه‌ داد: تا پیش از صدور حکم کارهای مقدماتی را در مجموعه شهرداری از جمله برگزاری جلسات با مدیران و معاونانی که به صورت مستقیم زیر نظر شهردار کار می‌کنند را برای هماهنگی هر چه‌ بیشتر ادامه‌ خواهم داد.
شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص سختی کار در مجموعه شهرداری تهران و مقایسه آن با زمان تصدی‌اش در وزارت آموزش و پرورش، گفت‌: هر کدام از این مسئولیت‌ها سختی و شیرینی خاص خود را دارد، اما طبیعتا در شهرداری تهران به دلیل اینکه کار به صورت مستقیم با مردم است، برای من شیرین‌تر است و دستگاه بزرگی همچون شهرداری با همه شئونات زندگی شهروندان مرتبط است.وی به تشریح اولویت های شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: تعیین اولویت کار مشکلی است؛ چرا که همه مسائل با یکدیگر مرتبط هستند. برای مثال بحث آلودگی هوا با موضوعاتی همچون حمل و نقل و ترافیک در ارتباط هستند و مجموعه اولویت‌ها در نظر گرفته شده است، اما باید اولویت ها و فوریت‌ها از یکدیگر تفکیک شوند، لذا لیستی از اولویت ها و فوریت‌ها تهیه شده است که در خصوص آنها پیگیری و تصمیم گیری خواهد شد.
شهردار تهران در ادامه‌ در خصوص جابه جایی مدیران و معاونان مجموعه شهرداری نیز تصریح کرد: امروز با معاونان و مدیرانی که مستقیما زیر نظر شهردار کار می‌کنند جلسه دارم. در طول هفته‌ جاری با این مدیران به صورت خصوصی جلسه‌ای را برگزار خواهم کرد و طی این مسیر ممکن است برخی از آنها علاقه‌ای برای ادامه‌ کار نداشته باشند و یا بالعکس من علاقه‌ای به کار با آنها نداشته باشم که این هفته‌ برای آشنایی با مدیران و معاونان اختصاص خواهد داشت و هنوز تصمیم گیری برای جابه جایی مدیران و معاونان زود است. شهردار تهران بعد از پایان جلسه امروز به محل حادثه آتش‌سوزی خیابان فدائیان اسلام می‌رود تا از نزدیک محل حادثه را بازدید و علت را بررسی کند.