به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۳۵۶۶۰

تغییر تاریخ اکران دو مدعی جدی اسکار

گروه فرهنگی: استودیوی مستقل «واینستاین کمپانی» درام مذهبی «مریم مجدلیه» را با تاخیری چهار ماهه از 30 مارس 2018 روانه پرده سینماها می‌کند.
 به این ترتیب، جدیدترین ساخته گرت دیویس با بازی رونی مارا و خواکین فینکس به فصل جوایز امسال نمی‌رسد. همزمان، درام تاریخی «جنگ جریان» با بازی بندیکت کامبربچ در نقش توماس ادیسون نزدیک به یک ماه زودتر از موعد قبلی از 24 نوامبر 2017 به صورت محدود اکران می‌شود تا واجد شرایط شرکت در رقابت اسکار 2018 باشد. آخری به کارگردانی آلفونسو گومز ریحون برای اولین‌بار در جشنواره فیلم تورنتو امسال اکران جهانی می‌شود.
 
تغییر تاریخ اکران دو مدعی جدی اسکار 2018

رونی مارا در نقش شخصیت محوری «مریم مجدلیه» ظاهر شده و نقش یکی از پیروان عیسی مسیح به همین نام را ایفا کرده است. خواکین فینکس هم نقش مسیح را ایفا کرده، در حالی‌که گرت دیویس که سال گذشته با درام تحسین‌شده «شیر» در رقابت اسکار حضور داشت، کارگردانی این درام مذهبی را بر عهده داشته است.  درام تاریخی «جنگ جریان» (The Current War) با بازی بندیکت کامبرچ بازیگر انگلیسی نامزد اسکار در نقش توماس ادیسون و همچنین مایکل شانون در نقش جرج وستینگهاوس رقیب سرسخت او، به عنوان یکی از مدعیان رقابت اسکار پیش رو از اواخر پاییز امسال اکران می‌شود.طبق زمان‌بندی «واینستاین کمپانی»، این فیلم دو روز بعد از افتتاحیه انیمیشن «کوکو» محصول جدید «پیکسار» و «بازی مالی» اولین ساخته بلند آرون سورکین فیلمنامه‌نویس برنده اسکار اکران می‌شود.همزمان با افتتاحیه «مریم مجدلیه» نیز، جدیدترین ساخته استیون اسپیلبرگ با عنوان «بازیکن شماره یک آماده» روی پرده خواهد رفت.