به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۱۳۵۹۲۴

واژگونی اتوبوس 11کشته برجای گذاشت

گروه حوادث: معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی در داراب خبر داد که طی آن 11 تن کشته و 33 تن زخمی شدند.
واژگونی اتوبوس 11کشته برجای گذاشت
به گزارش ایسنا، معاون عملیات سازمان اورژانس کشور  اعلام کرد:  این حادثه در ساعت 03:58 بامداد در محور داراب - بندرعباس- قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد و پس از دریافت گزارش بلافاصله تعداد ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.به گفته او، این حادثه متاسفانه منجر به کشته شدن ۱۱ نفر شد، و ۳۳ نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند. مصدومان این حادثه به بیمارستان امام حسن (ع) داراب منتقل شدند. متاسفانه حال ۱۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است و متاسفانه احتمال افزایش فوتی ها وجود دارد.
حسن فیاض‌پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در این باره گفت: اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان استان هرمزگان حوالی ساعت 4 صبح امروز در حوالی جنت‌شهر در روستای قلعه رستاق داراب واژگون شده است.فیاض‌پور گفت: هم‌اکنون سه فروند بالگرد از شهرهای شیراز، جهرم و لار به داراب اعزام و سه مصدوم بدحال به بیمارستان‌های شیراز منتقل شده‌اند.مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با یادآوری اینکه دانش‌آموزان حادثه دیده برای حضور در اردوی فرزانگان قرار بود به شهرستان داراب عزیمت کنند، گفت: این دانش آموزان از شهرهای رودان و میناب استان هرمزگان به سمت داراب در حرکت بودند.فیاض‌پور علت واژگونی را خواب آلودگی راننده اعلام و تاکید کرد که معاون درمان علوم پزشکی شیراز به همراه مسئولان آموزش و پرورش به داراب عزیمت کرده‌اند تا مسائل مرتبط با دانش‌آموزان حادثه دیده را پیگیری کنند.این مقام مسئول اضافه کرد: به خانواده دانش‌آموزان حادثه دیده اطلاع داده شده است. راننده اتوبوس در این حادثه در دم جان باخته است.