کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

12 بازی بدون گل خورده

١٧ ساعت است گل نخورده‌ایم

10 شهريور 1396 ساعت 11:44

گروه ورزشي: دوازدهمین کلین شیت متوالی تیم ملی ایران با بسته ماندن دروازه مقابل کره رکوردی جاودانه برای شاگردان کی روش در جهان به ثبت رسید.


آخرین بازی دروازه ایران در دقیقه 61 بازی با ترکمنستان در دور اول مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا باز شد. جدالی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پایان برتری 3-1 تیم ملی را به ارمغان داشت. بعد از این مصاف ایران با تفکرات کارلوس کی روش صاحب دژی بتنی در دفاع شد تا رکوردی جاودانه و بی سابقه از خود در دنیای فوتبال ثبت کند. ایران ديروز در حالی در جدال تشریفاتی برابر کره جنوبی در نهمین روز از مقدماتی جام جهانی در گروه A به تساوی بدون گل رضایت داد که برای دوازدهمین بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه داشت تا طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال تا پایان نیمه اول به رکورد 1063 دقیقه و در پایان بازی نیز به رکورد 1112 دقیقه گل نخوردن در بازی های مقدماتی جام جهانی برسد. 

 

رکوردی جاودانه که بعید به نظر می رسد تیمی در دنیا بتواند آن را به ثبت برساند. 12 بازی کلین شیت مسلما موفقیتی بزرگ برای ساختار تدافعی ایران در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود که باعث می شود کارلوس کی روش و شاگردانش در جهان بیشتر از قبل مورد تمجید قرار بگیرند درست مثل پیامی که توئیتر رسمی فیفا منتشر و به تمجید از ساختار دفاعی ایران پرداخت.


کد مطلب: 135931

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/135931/١٧-ساعت-گل-نخورده-ایم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir