به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۱۳۶۰۹۸

۱۰ خودرو ۴ ستاره تولید داخلي

گروه اقتصادي: ده مدل خودرو سواری تولید داخل در سطوح قیمتی یک تا چهار با دریافت 4 ستاره کیفی، بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در مرداد ماه به خود اختصاص دادند.
ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد در مرداد ماه، در بخش خودروهای سبک و در سطح قیمتی يك، خودروهای نیومزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروهای هیوندای i۲۰ و کیا سراتو، در سطح قیمتی ۳ خودروی هیوندای i۱۰ و در سطح قیمتی ۴ خودروهای رنو ساندرو، تندر ۹۰ اتوماتیک پلاس، تندر ۹۰ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پارس تندر با دریافت ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. همچنین بالاترین کیفیت خودروهای ساخت داخل در بخش وانت و در سطح قیمتی ۲، با اخذ ۳ ستاره کیفی به خودرو وانت تندر اختصاص یافت.
همچنین در این ماه در بخش باری گروه خودروهای سنگین هم کشنده ولوو FH۵۰۰ و کشنده اسکانیا G۴۱۰ با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص دادند ضمن اینکه در بخش مسافری تن‌ها خودرو تولید داخل اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ موسوم به مارال این عنوان را به خود اختصاص داده است.