به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۱۳۶۲۰۴

سریع‌ترین خودروی ۴ سرنشین جهان

گروه اقتصادی: تبدیل شدن Brabus Rocket 900 Cabrio به سریع ترین کانورتیبل چهار سرنشین جهان فقط نیازمند زمان بود. برابوس پیش از این سریع ترین دراپ تاپ چهار درب جهان را در شکل مدل 850 اسب بخاری Biturbo Cabrio ساخته بود و در نمایشگاه خودروی دبی اواخر سال 2015 نیز از مدل 888 اسب بخار Rocket 900 hardtop بر اساس مدل S 65 مرسدس بنز رونمایی کرده بود.
 
 Brabus Rocket 900 Cabrio، سریع‌ترین کانورتیبل چهار سرنشین جهان
 
مدل جدید Brabus Rocket 900 Cabrio حدود چهارصد هزار دلار قیمت داشته، همان قدرت و گشتاور مدل Rocket 900 را ارائه می نماید و دارای همان اوج سرعت 350 کیلومتر/ساعت است. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت هفته ی آینده به نمایش گذاشته خواهد شد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما در بهترین ها در زمین همراه شوید.
 
 Brabus Rocket 900 Cabrio، سریع‌ترین کانورتیبل چهار سرنشین جهان

در طراحی و ساخت خودروی Brabus Rocket 900 Cabrio عمدتا از همان فرمول مدل Rocket 900 پیروی شده است، کربن خالص که تغییر شکل یافته، یک نسخه ی اصلاح شده از موتور 6.0 لیتر دوازده سیلندر تا 6.3 لیتر و تقویت اوج اسب بخار از مدل استاندارد 621 اسب بخار تا 888 اسب بخار. در تصویر زیر مدل اصلاح نشده ی اصلی مرسدس را که پایه ی این خودرو می باشد می توانید مشاهده کنید.اوج گشتاور این مدل به 1500 نیوتن متر افزایش یافته، اگرچه برابوس این گشتاور را به صورت الکترونیکی به 1200 نیوتن متر محدود کرده و این امر برای افزایش طول عمر محرکه ی هدایت، سیستم اصلاح شده ی هفت دنده ی خودکار و تایرهای عملکردی 295/30 ZR 21 صورت گرفته است.
 
 Brabus Rocket 900 Cabrio، سریع‌ترین کانورتیبل چهار سرنشین جهان

این خودرو با چرخ های آلیاژی 21 اینچی مدل پلاتینیوم ارائه شده اگرچه آپشن 22 اینچی نیز در دسترس قرار دارد.شاید ترفندی ترین قسمت خودرو، سیستم اگزوز اسپرت برابوس به همراه فلپ های کنترل الکترونیکی اگزوز باشد که می توانند از سطح صدای شهری به صدای بسیار بلند با لمس یک دکمه روی غربیلک فرمان، تغییر کنند.تمامی بخش های بکار گرفته در ساخت این ابرخودروی جدید چهار سرنشین قابل تناسب مستقیم با مرسدس استاندارد است، ازجمله بخش سرعت سنج 400 کیلومتر/ساعت برابوس.