به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۳۶۲۲۸

نوبخت: مشکل حصر باید حل شود

گروه سياسي: سخنگوی دولت با اعلام اینکه مواضع رییس جمهور در مساله حصر صریح، شفاف و قاطعانه در شورای عالی امنیت ملی اعلام شد از دبیر شورا تقاضا کرد در این مساله اطلاع رسانی کند.
محمدباقر نوبخت درباره مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی امنیت ملی در موضوع حصر گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی رئیس جمهور مواضع صریح، شفاف و قاطعانه گرفتند، از دبیر شورا می‌خواهم آنچه تشخیص می‌دهد درباره جلسات شورای عالی امنیت ملی اطلاع رسانی کند چون مباحث در این جلسه مباحث امنیتی است. وی ادامه داد:مشکل حصر باید حل شود همه موضع دولت را می دانید، بگذارید این مساله از طریق مسیر خود پیش برود، باید بتوانیم زمینه ای فراهم شود تا این مشکل حل شود.

نوبخت خاطرنشان کرد:جایگاه رفیع رهبری برای ما محترم و امنیت کشور برای ما مهم است، اجازه بدهید این مساله از طریق روش منطقی دنبال شود، اطلاع رسانی درباره تصمیمات شورای عالی امنیت ملی را به دبیر این شورا واگذار کنیم. حصر تصمیم شورای عالی امنیت ملی و پیش از دولت روحانی بوده است.

وی همچنین در این نشست خبری اعلام کرد: در سه ماه اول سال، 920 هزار نفر جدید وارد بازار کار شدند که برای 703هزار نفر شغل فراهم کردیم. نوبخت همچنین خاطرنشان کرد: از اول سال 8میلیون و 834هزار تن گندم به مبلغ 11هزار و 546میلیارد تومان خریداری کردیم که 7هزار و 580 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت کرده ایم و مابقی در دست پرداخت است.

سخنگوی دولت در ادامه اعلام کرد: شورای اقتصاد مجوز سرمایه گذاری برای بیمارستان ۷۲۳ تخت خوابی تبریز به مبلغ 203میلیون یورو، بیمارستان 1374 تختخوابی نمازی شیراز به مبلغ 406میلیون یورو و بیمارستان هزار تختخوابی رجایی تهران 415به مبلغ میلیون یورو را صادر کرد که اگزین بانک کره جنوبی در این بیمارستان ها سرمایه گذاری کرد. وی افزود :مجوز سرمایه گذاری به مبلغ 200میلیون یورو نیز  برای آب رسانی به دشت ایذه و باغملک توسط بانک های اروپایی در شورای اقتصاد به تصویب رسید.

محمدحاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۱۴ ۱۲:۲۱
انشاا... که این گره حل شود با جدیت دولت و نه فقط حرف و بدور از افراط و تفریط (355355)