کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سوپراسپرت ۵.۵ میلیارد تومانی ناشناخته!

15 شهريور 1396 ساعت 10:36

گروه اقتصادی: یک خودروساز ایتالیایی پس از نیم قرن خواب زمستانی حالا بار دیگر دست به کار شده و با ارایه محصولی سوپراسپرت و البته گرانقیمت توجهات را به خود جلب کرده است.


 
 سوپراسپرت ۵.۵ میلیارد تومانی از خودروسازی که نامش را هم نشنیده‌اید!/بازگشت بعد از نیم قرن

خودروسازی ATS در دهه 60 میلادی به ساخت خودروهای جاده ای شهرت داشت اما هر چه زمان می گذشت شرایط برای ادامه کار آن با دشواری همراه می شد تا جایی که عملا کارخانجات آن تعطیل و وارد دوره خاموشی طولانی مدت شد.حالا و پس از حدود 53 سال و این بار با یک سوپرخودروی قدرتی که 690 اسب بخار قدرت دارد وارد کارزار خودروسازی شده و جالب اینکه گرچه تنها چند روز از رونمایی آن می گذرد اما به شدت مورد توجه کارشناسان و خریداران ثروتمند قرار گرفته است.
 
 سوپراسپرت ۵.۵ میلیارد تومانی از خودروسازی که نامش را هم نشنیده‌اید!/بازگشت بعد از نیم قرن

این خودرو به موتور 3.8 لیتری دوقلوی توربوی 8 سیلندری مجهز است که صفر تا 100 را تنها در سه ثانیه طی می کند. استفاده از فیبر کربنی در بدنه و شاسی از ویژگیهای مهم این خودروی خاص به شمار می آید و به همین دلیل چندان جای تعجب ندارد که وزن آن به رغم آنکه عنوان «سوپر خودرو» را یدک می کشد تنها 1300 کیلوگرم است.
 
 سوپراسپرت ۵.۵ میلیارد تومانی از خودروسازی که نامش را هم نشنیده‌اید!/بازگشت بعد از نیم قرن

در زیر پوسته کربنی این خودرو میراث ارزشمندی از تجربیات این خودروسازی در دهه های 50 و 60 میلادی نهفته و حالا در قالب یک خودروی لوکس و قدرتی به دنیا ارایه شده است.خودروسازی ATS اعلام کرده که تنها 12 دستگاه از این خودرو تولید خواهد کرد. مهندسان این خودرو را به گونه ای طراحی کرده اند که خریدار می تواند از یک آپشن جالب توجه برای افزایش توان خودرو به 700 اسب بخار هم استفاده کند. این خودرو حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار قیمت دارد.


کد مطلب: 136277

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136277/سوپراسپرت-۵-میلیارد-تومانی-ناشناخته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir